sobota, 8 lutego 2014

Zdrowie jest najważniejsze

witam

Wczoraj rozsypałem się zupełnie. Jedyne na czym dałem radę się skupić to wieczorny tor w Sunland Park ale i oglądanie wyścigów było męczarnią. Ból głowy, oczy prawie "na zapałkach" i całkowite zniechęcenie co do angielskich newsów.
Sam nie wiem jak ja poradzę sobie teraz z typami.
Póki co wziąłem lekko Janowicza (2,66) w drodze do finału ATP250 ale umówmy się, że to tylko taki kaprys :)
Kowalczyk szósta w Soczi więc może o Jerzym będzie dzisiaj głośno....
Wziąłem też Arsenal (dnb) bo niby czemu ma przegrać skoro nie przegrywał przez ostatnie pięć lat w czasach kiedy Liverpool był dużo większym faworytem (1,75-1,95). Mecz o 12'45GMT.
W Konferencji połowa pojedynków odwołana i to kolejny powód do frustracji.
Spojrzałem więc na: http://www.betblog.gr/tipsters.aspx?tipsterid=1
Hereford - postponed, ciekawy pomysł z Hyde v Lincoln no i Reading który także zaznaczyłem. Wstrzymuje mnie przed tym jedynie 1-9-4 które Wednesday uzyskał na wyjazdach.
Z obiema drużynami z Sheffield mam zresztą kłopot, obie grają przecież 15.02 w 1/8 FA Cup i obie z szansami na ćwierćfinał. Jak podejdą wobec tego do bieżącej kolejki ?
Na dodatek United po wygraniu 120 minutowej potyczki z Fulham (Puchar Anglii, w tygodniu) nie za bardzo odbudował się kondycyjnie.....
No nic, biorę się za robotę, może zdążę coś jeszcze przeanalizować. A jeśli nie to wyślę kupon 4/11 z samymi remisami :)

PiS: 14'50"
Po 20 minutach w Liverpool (4-0) już widać, że dzisiaj muszę uważać. Całe szczęście, że mecz był rozgrywany wcześniej i kosztował niewiele, jako singiel. Do Mixa dopiero się wybieram po: (kursy z giełdy Betfair)
Swansea v Cardiff X 3,55
Sunderland v Hull 1 2,38
Wycombe v Accrington 2 3,30
Huddersfield v Wigan X 3,45
Middlesbrough v Blackburn X 3,40
Blackpool v Nottingham 2 2,20
Norwich v Manchester City 2 1,42
rozpis 3/7 - (result, totalna porażka)

Result: 18'30"
Bardzo słaby dzień ale jak dostawka nie wygrywa (czyli City) to o czym tu pisać. Najbardziej zmartwił mnie Nottingham który stracił zwycięstwo na 4 minuty przed końcem meczu. No nic, trzeba już myśleć o jutrze.
Na strzelnicy doskonałe warunki więc w żeńskim biathlonie warto grać szybkobiegaczki...
W skokach też się coś pewnie wymyśli. Będzie dobrze :)
Ale nastrój mam fatalny. Już zapomniałem jak się czasem przegrywa.....

cdn niebawem
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz