sobota, 1 lutego 2014

Cel uświęca środki

witam

Kiedy wydrukowałem angielską ofertę w środę wieczorem wydawała się znakomita. Same "czapy" od góry do dołu. Ale zaraz potem przyszły męczarnie.
Pierwsza tragedia to spadające w Mixie kursy. Z szybkością światła brali się akurat za te mecze na których mi zależało.
W czwartek stomatolog :)
No muszę powiedzieć, że na onkologii, nawet przed samą operacją nie miałem takich stresów jakie mam przed standardową wizytą u dentysty. To oczywiście trudno zrozumieć młodym rocznikom ale starzy tak chyba mają w większości jako pozostałość po szkolnych torturach na fotelu. Wyglądały mniej więcej tak jak w filmie "Nic strasznego" z Cezarym Pazurą (być może pomyliłem filmy, nieważne).
Kolejna niedogodność to zmiany w składach i nie chodzi tutaj o normalne kontuzje czy pojawienie się gracza po absencji, o kary zawieszenia za kartki itp ale o cały system wypożyczeń i powrotów do klubów macierzystych których są dosłownie setki. Czasami ma się wrażenie, że całkiem inna "paka" przystępuje do gry. Ogarnąć to wszystko nie sposób.....
Teraz jeszcze te odwołane mecze.
A poza wszystkim jestem słabo przygotowany do egzaminu. Zostało niewiele czasu więc chwytam się za flamastry i zaczynam zakreślać jak leci. W jedynym celu. Żeby nabierając "małą łyżeczką" metodycznie przybywało środków...

Game off:  Dartford, Woking, Macclesfield, Southport, Peterborough, Coventry, Alfreton (tutaj już przegięli bo mecz miał służyć jako "klawa" dostawka po 1,35) itd

PiS: 13'30
Póki co, coby sprawdzić czy utrzymałem bonus (okazało się, że tak) zagrałem skoki w Willingen
Prevc v Amman  1,30 (miejsca 7/33)
Neumayer v Kofler 1 1,95 (miejsca 14/27)
ako 2,53

Raczej dla kontroli, ponieważ Francji grać nie lubię
FRA D120:00Evian Thonon Gaillard1.873.254.2Ajaccio Mix 1,85 - result 1-1
1.543.955.6

PiS: 15'10"
Zasadniczo to mam urodzinową wizytę rodziny i na salonach króluje niezawodny Chrobry z lemoniadą ale w przelocie postawię Brentford (1,71) i Wolves (1,61) jednakże bez zbytniego szaleństwa.....

cdn  niebawem (jak się uporam z tematem ale na razie patrzę na te pojedynki jak "wół na malowane wrota")
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. najlepsze życzenia urodzinowe dla Ciebie Leszku....i teraz tak sie zastanawiam czy my to przypadkiem nie dosc ze jestesmy imiennikami to jeszcze nie mamy tej samej daty urodzenia? u mnie Wodnik - 30 stycznia...

    pozdrawiam
    Leszek81

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    ja też wodnik 30.01 godzina 19'.20" tyle że od urodzenia Paweł :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. to dlaczego ja tyle czasu myslalem o tobie jako Leszek, no trudno Pawle skoro takie imie ci dali to niech bedzie
    a w kwestii godziny przegrales :) ja 18.45 - czyli przed Wieczorynką!

    pozdrawiam i jeszcze raz sukcesów

    OdpowiedzUsuń