wtorek, 11 lutego 2014

Odwracanie niefartu

witam

Miałem już nie grać Olimpiady ale będąc poza domem wstąpiłem jednak do Toto - mix i pobrałem dublę:

Gasparin Selina v Gasparin Elisa 1 1,70 (miejsca 15/31)
Takanashi v Iraschko 1 1,55 (miejsca 4/2) - nie wierzę, kiedy to się k... skończy (Japonka na 13 konkursów 10 razy była pierwsza, i 2 razy druga)
ako 2,64

Angielska kolejka spotkań nieco się przerzedziła a nad tym co zostało jeszcze popracuję. Postaram się wkrótce dopisać to wszystko na co się finalnie zdecydowałem...

PiS: 16'55"
Arsenal v Manchester Utd 1 2,15 (result 0-0)
Yeovil v Millwall 1 2,45 (result 1-1)
Tutaj może dałem się wpuścić "w maliny" po tekście...Millwall are set to be without six players when they head to fellow strugglers Yeovil......
Do rozpisów wziąłem też:
Salisbury v Woking 1 2,40 (result 2-0)
oraz blok
Tamworth v Hyde 1 1,55 (result 1-1)
West Bromwich v Chelsea 2 1,56 (result 1-1)
ako 2,42

Result: 22'55" - Tylko rozpacz i nędza......
cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. http://www.betexplorer.com/hockey/world/olympic-games-women/canada-w-usa-w/65XBPVbn/

    nie kijem to pałką...
    w kobiecym hoku szlagier dzis na IO, lubiły remisować patrz link - więc X @4.5 w bawiku
    pzdr rust

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie weszło (3-2), za to w drugim meczu IO remis którego trudno się było spodziewać.
    samo życie...
    pzdr

    OdpowiedzUsuń