środa, 26 lutego 2014

Demobilizacja

witam

Obiecałem sobie na krótki chociaż czas przestawić blog na inne tory i nawet wczoraj zacząłem rozprawkę polityczną traktującą o walce Ukraińców o Niepodległość w porównaniu z naszymi doświadczeniami ogólnie rzecz biorąc 1981 roku ale w połowie dałem sobie spokój.
Napisałem nieskromnie "z naszymi" bo co by nie mówić byłem dość czynnym choć mniej nachalnym uczestnikiem wydarzeń :)
Przez te pisarskie zapędy ominęła mnie kolejka angielska i stało się dobrze. Zaoszczędziłem na nic nie robieniu ale od czegoś zwrot w niekorzystnych trendach typerskich trzeba zacząć.
Dzisiaj skoki narciarskie w Falun i też pozwolę sobie na labę. Takie zawody po najważniejszej imprezie w roku (IO) często bywają upstrzone niespodziankami.
Luty był słaby i tego nie zmienię a pocieszającym jest fakt, że weekend wypada już w marcu.

pozdrawiam

2 komentarze:

  1. sts, sposób na dobry humor w poniedziałek rano:

    20:00 5086 Twenty Feet From Stardom
    klasyfikacja końcowa
    Rozrywka, Wydarzenia kulturalne, Oscary 2014 - najlepszy pełnometrażowy film dokumentalny V ? 3.00
    02.03.2014
    20:00 5040 Cate Blanchett (Blue Jasmine)
    klasyfikacja końcowa
    Rozrywka, Wydarzenia kulturalne, Oscary 2014 - najlepsza aktorka pierwszoplanowa V ? 1.03
    02.03.2014
    20:00 5077 Jared Leto (Witaj w klubie)
    klasyfikacja końcowa
    Rozrywka, Wydarzenia kulturalne, Oscary 2014 - najlepszy aktor drugoplanowy V ? 1.07
    02.03.2014
    20:00 5053 Alfonso Cuaron (Grawitacja)
    klasyfikacja końcowa
    Rozrywka, Wydarzenia kulturalne, Oscary 2014 - najlepszy reżyser V ? 1.05
    3.47
    rust

    OdpowiedzUsuń
  2. ok, dzięki za przypomnienie, zaraz będę lukał co tam w trawie (oscarowej) piszczy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń