wtorek, 18 lutego 2014

Ciągle pada

witam

Piszę niby z Warszawy ale codziennie zerkam na angielską mapę pogody. Tym niemal nieprzerwanym deszczem który pada już od chyba miesiąca jestem zwyczajnie przerażony.
A patrzę tak na tę mapę ponieważ muszę przecież wiedzieć czy ligowa kolejka odbędzie się w piłkę nożną, wodną czy w hokeja na zamarzającej murawie.
Dzisiaj w ogóle może być trudno. Już z samego h2h spodziewać się należy sporych fuksów i dlatego za bardzo do typów się nie przykładałem. Zagrałem wprawdzie lekko
Barnet v Grimsby 2 (dnb) 2,10
Bradford v Port Vale 2 (dnb) 2,35
ale generalnie ważniejsze było ustalenie correct score w zestawie trzecim T-G.
Pierwsze cztery mecze to sprawa prosta "jak pęczek drutu" więc nie ma co się wywnętrzać :)
W Wigan v Barnsley postanowiłem zagrać 2-0, 2-1, 3-1 i oby wystarczyło.
Wigan nieszczęśliwie trafił na wyjazdowy mecz w Manchester City w QF Fa Cup (8.03) więc zasadniczo została mu tylko walka o play-off, natomiast wstępne przewidywania w spotkaniu Sheffield Wed v Derby (0-2, 1-2, 1-3) zmodyfikuję na X2 over ponieważ wzmocnienia gospodarzy są tak istotne że trudno ich nie wziąć pod uwagę. Nie zdziwiłaby mnie nawet ich wygrana ale założyłem sobie, że największy teraz cel drużyny to doprowadzenie do ćwierćfinałowego meczu pucharu Anglii z lokalnym Sheffield Utd na Bramall Lane....Tam dopiero będzie się działo :)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz