sobota, 15 lutego 2014

Bez pracy nie ma kołaczy

witam

Chyba po raz pierwszy nie dałem weekendowych typów w lidze angielskiej. Ale też po raz pierwszy byłem do piłkarskiej kolejki tak źle przygotowany. Nie wiem, jakieś zmęczenie materiału czy co.
Wczoraj stomatolog, mecz Janowicza, Radwańskiej i kwalifikacje w skokach a wieczorem Sunland Park.
Tak się jakoś zeszło, że Anglików odstawiałem coraz to dalej i dalej i z tego wszystkiego została pusta kartka która zwykle bywa upstrzona na kolorowo przez markery i flamastry...
Coś tam wprawdzie tanio zagrałem ale cała oferta jest tak obfita że postanowiłem nie zamącać obrazu moimi wygłupami pozbawionymi analizy.
Dzisiaj kapitalny mecz hokejowy Rosja v Usa (2-2) i zwycięstwo Amerykanów po kilkunastu rzutach karnych. No i Zbigniew Bródka. Sporo się mówiło o medalu ale żeby złoty o 0,003 sek. - Niesamowite
I komentarz który warto usłyszeć jeszcze raz http://sport.tvp.pl/soczi/14026248/zloty-przejazd-zbigniewa-brodki oraz ten http://sport.tvp.pl/soczi/14026344/matko-przenajswietsza-co-tu-sie-dzieje
I tak sobie pomyślałem, że skoro może Stoch, Kowalczyk i Bródka to może i ja trafię wreszcie w punkt i skasuję dzisiejsze 18 baniek...:) w lotto.

cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Cześć Paweł :)
    To prawda i uważam że to był jeden z najlepszych komentarzy jakie ostatnio słyszałem :) i to nie dotyczy tylko przejazdu Bródki ale i zawodników w następnych biegach :)))) a wzorem poprzednich lat (Wenta) na internecie pojawiła się nowa jednostka czasu 1 Bródka = 0,003. Wciąż jestem pod wrażeniem tego startu i zasiadam pełen nadziei że Stoch podtrzyma medalowy dzień naszych sportowców :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby :) podtrzymał....
    pozdrawiam

    Fatalnie choć bardzo tanio zagrałem dzisiaj LA.
    Na kuponach za dużo Ipswich, za mało X-sów które powchodziły...

    OdpowiedzUsuń