niedziela, 9 lutego 2014

Ale to już było...

i nie wróci więcej :)

witam

Czasami i małe rzeczy potrafią wprowadzić mnie w dobry nastrój. Jak chociażby to, że 8.02.2014 to już zamierzchła przeszłość. Praktycznie pierwszy przegrany dzień w tym roku i to we wszystkim czego się dotknąłem (również nie trafione Sunland Park) ale także o czym tylko pomyślałem (np. Atletico Madryt itp). Oby nie był to początek trendu a po prostu zwyczajna korekta....
Dzisiaj podejdę do sprawy ostrożnie i aż nazbyt starannie. Dlatego też typy postaram się wpisać po obiedzie jak je trzy razy przemyślę.
No nic, biorę się do dzieła bo czas ucieka

PiS: 14'30"
Po kapuście faszerowanej (tzw gołąbkach) jest już jakby nomen omen "po ptakach". Zagrałem w Mixie dość niebezpieczną dublę ale dzisiaj biathlonowy sprint więc możliwe są spore niespodzianki.
Sensacji raczej nie spodziewam się w przypadku Domraczewej ale do kuponu nie dało się tego dostawić.
Nasz milusiński bukmacher płaci za nią (na miejsca 1-3) 1,45 kiedy na giełdzie w Betfair można to złapać po około 1,90. Trzeba by być szalonym, żeby się po to w Mixie schylać, wystarczy Skype do GB i podwójna nagroda....Zatem

Domraczewa (miejsca 1-3) 1,88 (miejsce 9) nieoczekiwanie fatalna biegowo, jakaś zagadka

i napięta dubla....
Gwizdoń v Hojnisz 1 1,75 (miejsca 40/21)
Pałka v Nowakowska 2 2,10 (miejsca 33/7)
ako 3,68

Ze skoków wziąłem do tej pory:
Prevc v Freund 2 1,55
Badral v Hayboeck 2 1,65
ako 2,56

Result: 16;40:
Co tu mówić jak Domraczewa i Nowakowska mają po jednym pudle i nasza jest wyżej na mecie. Fatalny występ biegowy Białorusinki. Zresztą pani Magdzie też narty nie jechały tak jak miały jechać...
To Olimpiada i fuksów się spodziewałem ale bez jaj...:)

cdn niebawem
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz