czwartek, 31 maja 2012

Iceland typ

witam

No i się odbyło. Całą serię badań, prześwietleń i tomografii jako badań kontrolnych w pierwszą rocznicę operacji, mam już za sobą. Wyniki powoli do mnie spływają ale ich całokształt będę znał dopiero pod koniec czerwca. Pewnie mógłbym wcześniej ale wcale mi się z tym nie spieszy. Dobrze się czuję i to mi póki co wystarczy.
I wszystko byłoby gites gdyby nie ta światowa polityka. Znowu biją w naszych a to mi się szczególnie nie podoba. Żeby się tu za bardzo nie wywnętrzać podrzucę jedynie dwa ostatnie linki do rozważań MK, który wprawdzie ma sporo za uszami jeśli patrzeć na postać ewolucyjnie ale jak to mówia "tylko krowa...."
http://www.kontrowersje.net/tresc/jewish_death_camps_hawajski_prezydent_obama_pacholkowi_sierakowskiemu_i_pozostalym_pacholom
http://www.kontrowersje.net/tresc/rasistowski_material_bbc_o_dzikich_polakach_roznoszacych_tyfus

Swoją drogą to świat jest niezwykle przewidywalny a cała cywilizacja nakręca się poprzez literaturę science fiction. Zdumiewająco perfekcyjnie i na naszych oczach. We wczesnej młodości miałem Verne'a potem Lema i Orwella i krok po kroku wszystko idzie zgodnie z założonym planem. Teraz została już tylko "Planeta Małp" i ....szukanie od nowa zaginionych śladów po początkach XXI wieku.
Przychodzi mi do głowy taki stary szkolny wierszyk który w podstawówce był śmiesznym orężem w walce z mocno "kosmatymi" kolegami. "Teoria Darwina dowodzi / Że człowiek od małpy pochodzi / Gdy patrzę na twoją kreacje / Przyznaje że Darwin miał racje"
Jakby to zestawić z modelowo rasistowskim tekstem z wiki, gdzie słowa uważane za obraźliwe ( a co najmniej niewskazane) padają wielokrotnie http://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_czarnymi_niewolnikami i kiedy potomkowie tychże.....to ja nie mam więcej pytań....

Może trochę o sporcie by się zdało. Cały tydzień walczyłem nocami z Indianami (to znaczy na torze w Indiana) czekając na coś co będzie mi kazało ruszyć swoje cztery litery i udać się po oczekiwane tantiemy z dobrego zagrania. Moja dzisiejsza propozycja ma sporo wad. Zwłaszcza kuleje historia. Ale może wzorem tego o czym pisałem wcześniej uda się tę historię oszukać i odwrócić jak kota ogonem.
Zatem sieknę z sobie znanych przyczyn:

Trottur v Haukar 2 2,20 (result 1-1) - do 90 minuty 0-1 - niefart znowu na fali ?
stake 4/10
http://www.bari91.com/soccer_clubs/compare/Trottur_Reykjavik_vs._Haukar
lub dla mniej zdesperowanych :) 2 DNB 1,60

cdn niebawem...
powodzenia

1 komentarz:

  1. W STS są już bez podatku (jeszcze 2 dni) kursy na ME na część klasyfikacji grupowych...

    OdpowiedzUsuń