piątek, 25 maja 2012

Giro-19

witam

Skończyły się żarty, zaczęły się schody - można by rzec spoglądając na mapkę 19 etapu Giro d'Italia.

Altimetria generale
A tutaj dzisiejsze górki rozebrane na procenty :)
http://www.zanibike.net/default.aspx

Przyznać się muszę, że tegoroczne Giro mocno mnie zawiodło. Poza czasówką na 1 odcinku zupełnie nie miałem przekonania co do zwycięzców i tylko Cavendish (sprinty) i Rodriguez (średnie góry) o czym zresztą pisałem byli imho do dzisiaj lepsi od reszty.
Sam układ etapów gdzie wszystko rozegra się dzisiaj, jutro i pojutrze czyli na trzech ostatnich odcinkach był z założenia chybiony. Giro było nudne i ciągnęło się jak flaki z olejem.
Poza tym zawodnicy jakoś nie dopisali w tym niestety cała 7-ka Polaków.
Z tych powodów wyścig grałem bardzo sporadycznie i chyba finansowo jestem z nim gdzieś w okolicach remisu.
Po drodze rozsypało się kilku moich faworytów i tak Rujano (-42 min) i Kreuziger (-13 min) roli już nie odegrają. Skądinąd to i dobrze bo ich dotąd nie stawiałem a dzisiaj mają u mnie wolne.
Ponieważ na tych wysokich górkach nie bardzo liczę na Rozdigueza i Hesjedala - wyścig łatwo wygra Basso. Nie jest to mój ulubieniec :) może z tego powodu, że nasz Szmyd tyra na niego całe życie, ale cóż, wygra jak 2+2=4.
Scarponi wydaje się słabszy a sadzący się mocno Pozzovivo jakoś nie trafia mi do przekonania.

Dzisiejsze typy i może coś z innych dziedzin trochę później...

PiS: 9'45"
Na początek postawię:
Ivan Basso (win) 5,50 (cienki Bolek, niestety)
stake 3/10 (zmieniłem kurs z 4,50 bo można łyknąć wyżej)

PiS: 12'40"
Zajmę się jeszcze zestawem który trzeba wysłać dzisiaj. Niby nie grywam skandynawii, w dodatku correct, ale dwa pierwsze mecze wyglądają na "Czapajewy" - a reszta na fart :). Kumulacja 286.000 kusi....
Zestaw nr 2, 25.05
1 BILBAO - BARCELONA 12/+
2 HJK HELSINKI - LAHTI +/01
3 KUOPIO - VAASA
4 HAKA - HONKA
5 JARO - MARIEHAMN
6 MYPA - JYVASKYLA

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz