sobota, 12 maja 2012

Giro-7

witam

Dzisiaj przedsmak wieklich emocji na Giro d'Italia. 205 km po średnich górkach ale już górkach wymagających. http://www.steephill.tv/players/profile/?race=giro-d-italia&stage=7&year=2012&src=http://www.gazzetta.it/static_images/ciclismo/giroditalia/2012/zoom/altimetria_07.jpg
Ponieważ nie bardzo wierzę w Cunego, zagrałem Rodrigueza na win (6,20) ale bez specjalnej wiary - stawką 1/10.
Mocniej za to sieknąłem w bukmixie
Ludogorets v Czernomorets 1 1,90 (result 3-1)

A co jeszcze dzisiaj o czym napiszę później.
Gp Czech na żużlu, pewnie trochę azjanów, dwa ciekawe mecze tenisowe z których Radwańska już zaczęła. Może dzisiaj uda jej się pokonać swój tegoroczny koszmar. Głównie z tego powodu :) opisy przesuwam na "po meczu"
A w nocy niezawodne Emerald Park i Indiana Downs...

PiS: 16'50"
W Zawiszę jak to na Zawiszę, trzeba wierzyć. Miałem X2 w Toto-lidze i wyrównali w 90+.
A z inwestycji - spora poszła w Mixie:
Fram v Grindavik 1 1,90 (result 4-3)
KR v Vestmannaeyjar 1 1,70 (result 3-2)
Fylkir v Akranes 2 3,35(X2 1,64) (result 0-1)
w założeniu, że co najmniej dwa wejdą :)

Za to lekko w Fortunie żużel (ostatnio nie wszedł więc ostrożnie)
Hampel v Jonsson 1 1,62 (punkty 6/3)
Gollob v N. Pedersen 1 1,62 (punkty 12/19)
Hancock v Sajfutdinov 1 1,45 (punkty 12/10)
Polacy słabiutko, choć Gollob uczestniczył w finale i była spora szansa że wygra pojedynek z Pedersenem.
Furda to wszystko, jak ja mogłem nie wstawić Chrobrego w meczu o pietruszkę, a zaznaczyłem żeby szeroko !!! Miałbym emocje jutro w dwóch pozostałych spotkaniach o kasę :) w Toto-lidze...


powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz