wtorek, 24 stycznia 2012

Rybka albo...akwarium

witam

Popisują się ci nasi umiłowani wodzowie.
Dzień po dniu wstrząsa publiczną przestrzenią katastrofa za katastrofą i wszystko spływa im jak po przysłowiowej "kaczce". Dla mnie oczywiście, poza wyjaśnieniem sprawy Smoleńska, najważniejszy i najbardziej obciachowy jest problem z ustawą "zdrowotną". Miałem dużo szczęścia, że rak zaatakował mnie w 2010 roku i ta kluczowa walka z nim to cały rok ubiegły. Gdyby tak przyszłoby mi mierzyć się z nim dzisiaj, szanse miałbym dużo mniejsze. Może żadne.
O skandalu z Acta nie będę tutaj pisał bo w sieci jest o tym cała masa informacji. W każdym razie przyszłość jest o tyle ciekawa, że jak już będę nadawał do Was z wyspy "Actatraz" to typy mogą być znacznie lepsze. Czasu na analizy będzie przecież co nie miara.
Nie to co te aktualne z których na pierwszy plan wyskakuje:

Kettering v Gateshead (-1,5) 2 2,78 (result 2-1)
resume (zaniemówiłem, 62% posiadania piłki i porażka - a niech ich...)

Wieczorem na torze Beulah Park pojadę tytułem notki. "A dość już tych podziemnych ciuciubabek".
Poza wszystkim pracuję nad sobotnią ligą angielską i chyba trzeba wreszcie grubiej przywalić.

pozdrawiam

3 komentarze:

  1. hejka Paweł
    Mam jeszcze jedną prośbę
    Możesz wrzucić dzisiejszy zestaw totoligi na zakłady Liga Polska?
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. "liga polska" zakłady na dzisiaj...
    1 ANDERLECHT - GENT
    2 ZULTE WAREGEM - BEERSCHOT
    3 LIERSE - CERCLE BRUGGE
    4 CLUB BRUGGE - LOKEREN
    5 LEUVEN - KORTRIJK
    6 ST.TRUIDEN - WESTERLO
    7 MECHELEN - GENK
    8 STANDARD LIEGE - MONS
    9 MIRANDES - ESPANYOL
    10 MALLORCA - BILBAO
    11 BARCELONA - REAL MADRYT
    12 LEVANTE - VALENCIA
    13 MOTHERWELL - DUNFERMLINE

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń