wtorek, 17 stycznia 2012

Koncert

witam


1962

Wczoraj na torze Monmore Green (greyhounds) odbył się koncert pod batutą hpc, gdzie na 9 wytypowanych wyścigów aż 7 udało się trafić po średnim kursie 5,50.
Żeby nie było tak całkiem słodko, potraktowałem dzień singlowo a to zdecydowanie nie to samo co triplowa progresja.
Na popołudniowej konferencji prasowej o której tutaj już pisałem kilka faktów się wyjaśniło i milo było popatrzeć jak przez cały dzień zgraja trutniów zwana gdzieniegdzie ekspertami wiła się w swoich "mądrościach" jak ławica piskorzy. Jeśli jest piekło - trafią tam bez wątpienia.
A co w sporcie...?
Ja dzisiaj znowu Rosjan, chociaż co mogą zrobić Rosjanie powszechnie wiadomo. Wszystko.
Zatem do dzisiejszych typów zamontowałem dźwignię "uchod" :)

Mińsk v Kazań X 4,50 (stake 1/10) 2 2,46 (stake 0,7/10) result 1-1
Traktor v St Petersburg X 4,50 (stake 1/10) 2 2,50 (stake 0,7/10) - result 3-1

A u naszych milusińskich coś do rozpisu, żeby nie było, że wszystko ma wejść ciurkiem.

Chekov v Amur 2 1,60 result 1-4
Avtomobilist v Atlant 2 1,60 - result 2-2
Czerepovec v Sibir 1 1,70 result 1-0
Lew v Ufa 2 1,50 result 2-2
powiedzmy bezpieczne 2/4

PiS: 14.15
Finalnie pobrałem tak oto: (na początek :)

resume: 22'10"
Postawione remisy w rosyjskim hokeju na plus i mało brakowało a weszłyby oba, wycofany bramkarz i...
Załatwiają mnie za to w kuponie kolejnymi remisami których się nie spodziewałem. Ale kupon jeszcze się broni bo w czterech meczach kosza:
Pardubice v Fuenlabrada 73-79
Artland v Trumph 83-74
Roanne v Oldenburg 86-80
Szolnoki v Okapi 112-76
ale co by nie mówić, słabszy dzień ale przecież nie stale, buwsiegda budziet sonce.

powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz