środa, 4 stycznia 2012

Innsbruck-TCS

witam

Mocno rozczarowały mnie kursy na pojedynki KO w dzisiejszym konkursie. Oczywiście poza jednym babolem w Mix pt Stoch v Kofler 2 2,90. Szybko sprawę naprawili zmniejszając kurs na 1,35 ale kto się zaczepił to się zaczepił.
Te skoki są stanowczo zbyt wcześnie. Nawet specjalnie się wczoraj przygotowałem, zaznaczając pozycje KO które będę grał, ale jak wystawili taką kursowa mizerię to jakoś mi się wszystkiego odechciało.
Nie ma już sensu pisać co tam w końcu zapuściłem bo zakłady już zamknięte w każdym razie coś tam w STS poszło, głównie "najlepszy z grupy trzyosobowej". Trudniejsze ale chociaż treściwe.
Dzisiaj także sztafeta kobiet w biathlonie i z pobieżnej analizy składów wyszło mi:

Niemcy (win) 3,55 (4 miejsce-Neuner 4 rundy karne na ostatnim strzelaniu)

Wziąłem też w Mix skoro już tam poszedłem:
Rosja v Francja 1 1,35 (miejsca 1/3)
Niemcy v Norwegia 1 1,55 (miejsca 4/2)
Kaliniczenko v Hayboeck (KO) 2 1,40 (miejsca 48/37)
ako = 2,93 stake 3/10

A Kowalczyk właśnie weszła do finału sprintu łatwo bijąc Bjergen :)

PiS: 13'15"
Pisałem 2 stycznia o tym IMHO numerze czy tam zmowie trzech najlepszych angielskich klubów mając z tyłu głowy, że ten szpil 1200/1 będzie miał swoje konsekwencje w następnych spotkaniach i że teraz dla odmiany cała trójka wygra. Chelsea i Manchester City już plan wykonały. Czas na United :) Czy to się sprawdzi, nie wiem.
PiS: 16'00"
Resume
Wyjątkowo fartowny dzień juz nie mówiąc o tym, że przez lenistwo i pobudkę krótko przed 10'00" nie miałem możliwości zagrać w Mixie ich ewidentnej pomyłki. A gdybym zagrał to czy bym odstawił ? Sam nie wiem. Dobrze że nie miałem tego problemu...
W STS wziąłem dublę (grupa najlepszy z trzech) i ładnie mi weszła (Stoch-Ito-Freund)*(Koudelka-Amman-Kraniec) 2,00*1,90. Można było coś jeszcze dołożyć ale dobre i cokolwiek..
PiS....
Ale fartowny to ten dzień był tylko do momentu 8-go, ostatniego strzelania w zawodach biathlonowych kiedy to śliczna Magdalena będąc na 1 miejscu i kiedy na live kursy na win Niemiec były już 1,28 - na 8 strzałów wykonała swoje słynne 7 pudeł i zaliczyła 4 karne rundy !!!! (O Magdaleno - ukarz że się ukarz :):):) - od kary*
Kurs 1,28 pozwolił zminimalizować straty ale co tu ukrywać, jednak straty...

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz