sobota, 28 stycznia 2012

Nieuzasadnione przerwy w pracy

witam

Władza deprawuje a władza absolutna deprawuje absolutnie. To oczywiście banał i tak naprawdę nie wiem czy ta językowa zbitka nie została już gdzieś opatentowana i czy autor nie zgłosi się o należne tantiemy. Stąpam  po cienkiej linii ale co mi zostało. Pisać czasem muszę i w dodatku lubię :) a, że ślina na język przynosi akurat takie porównania to nic nie poradzę.
Jestem już wiekowy i jako wiekowy na pewne rzeczy spoglądam z dalekiej perspektywy.
Pamiętam zatem rok 68 ubiegłego wieku i ówczesne reżimowe media. I te wiece proletariackie z hasłami "Syjoniści do Syjamu" i przemówienie Gomułki ale też sińce po pałowaniu i masowe zatrzymania.
Pamiętam też doskonale lata 79/80, cały stan wojenny i w końcu rok 90.
Tego wszystkiego nie da się oczywiście opisać w krótkiej notce ale jedno jest symptomatyczne.
Stosunek do tych wydarzeń jaki przyjmują media.
Media moim skromnym zdaniem (imho) do ostatniej możliwej chwili trzymają sztamę z reżimem. I zawsze w sposób absolutnie wyszukany znajdują publicznego wroga. Takie hasła - klucze, którymi wszystko da się wytłumaczyć lub ośmieszyć. Raz są to syjonisci, innym razem elementy wywrotowe a teraz kibole, hakerzy i piraci.
I tak jak zawsze manipulują, stosując rozmaite zamienniki słowne i filmowe triki, żeby to co się dzieje zminimalizować i skompromitować. Do ostatniej, możliwej chwili.


1976 - kontestator :)

Typy postaram się dopisać niebawem, ale łatwo dzisiaj nie będzie. W Anglii sporo osłabionych drużyn ponieważ kilkunastu kluczowych dla klubów graczy występuje w Mistrzostwach Afryki. Poza tym otwarte okienko transferowe i po prostu dzieje się :)
A ja na etapie wypełniania Totomixowych kuponów pt "liga angielska" ...
A w Anglii spróbuję bardzo niewinnie postawić na Shrewsbury (2,10)
W Totolidze ZMUSZONY jestem do postawienia pewniaków i wybiorę Hull, Stoke i wymiennie Blackpool, Stavenage, Arsenal, Birmingham, Southampton (piszę to kierunkowo bo będę podpierał remisami)
PiS: 14'05"
Ale sobie narobiłem :(:(
Nie puściłem kuponów bo nie zajarzyłem, że Liverpool v M.Utd rozpoczyna się wcześniej. Szlag by trafił...
dodałem to co miałem rozpisane do zestawu poniżej.
PiS: 16'00"
I może dobrze, że nie zdążyłem :) bo choć w Liverpool miałem 1X2 na kuponie to home win tylko symbolicznie i mocno asekuracyjnie co zawężało znacznie możliwości podpisu.

pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Witaj Paweł :)
    I na dobre wyszło czy na złe że nie wysłałeś? Zgarneli kumulację?
    Pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. Pula na wygrane: 14754.60 zł
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■0 wygranych II stopnia - po 0.00 zł
    ■4 wygrane III stopnia - po 1844.30 zł
    ■37 wygranych IV stopnia - po 199.38 zł

    No, mam przed sabą wypełniony i niewysłany przez własny debilizm kupon, na którym jest 1-11 i 6-10 czyli około 2,500
    Nie majątek, ale szkoda. Poza tym wkleiłbym to na bloga a tak nie ma co
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. no to faktycznie szkoda, ale musisz teraz Paweł uważać bo Liga Angielska gra chyba jutro i nie wykluczone że już jest na ten dzień nowy zestaw
    szachista

    OdpowiedzUsuń