sobota, 7 stycznia 2012

Lekarstwo na hazard

witam

Wyścigi w Turf Paradise jeszcze trwają ale ja mam na dzisiaj dość gry i dość typowania na jutro bo i powód do tego znakomity. Czuję się jak po dwugodzinnym samobiczowaniu meczem który kończył kilka takich jak ten poniżej, kuponów :)
Śmiechu kupa....


PiS: 11'35"
Mamy już poranek :) 8 stycznia a ja się jeszcze zastanawiam czemu ja do diabła wsadziłem do pewniaków na większości kuponów piłkę ręczną której przecież nigdy właściwie nie grałem. Z tych przemyśleń wychodzą czasem ciekawe wspomnienia. Na przykład muzyczne.

wyleciałem wczoraj jak ten prom kosmiczny :) 25-25

Ładna i obszerna oferta na dzisiejszy biathlon w Fortunie. Mało czasu zostało więc trzeba działać szybko i skuteczniej niż ostatnio.
PiS: 14'40"
Dość trudne warunki na strzelnicy i na trasie ale zdecydowałem się na dość lekkie zagranie w Fortunie:
Ustyugov v Hofer 1 1,55
Peiffer v S.Fourcade 1 1,60
ako = 2,48

cdn niebawem....

pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Nowy tydzień, nowe nadzieje haha)
    W sobotę piłkarsko miałem setkę, niestety fartownie dostawiłem Bjoergen i po wszystkiemu
    No cóż ...

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Paweł :)
    Żeby to człowiek jeszcze wyciągał wnioski z takich porażek ale przyjdzie czas że się to kiedyś powtórzy niestety. A jak poszło Ci na totolidze?
    Pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak do końca źle to w weekend nie było.
    Mam również kupony do odbioru, w których grałem bez pewniaków 6/12, 5/9 itd, poza tym trochę się odstawiłem ile było można ale z tych z bankową Litwą (2525) prawie dycha się zbierała i szkoda ich zwyczajnie.
    W ligę, choć grałem w pewniakach Hull, Sunderland i Notts (!!) to mam tylko 10 :):):)
    Za bardzo chciałem przyfuksić i szukałem kwadratowych jaj a wygrały wszystkie newcastle i westbromwichy....
    No i oczywiście trzeba jeszcze umieć trafić MU co mnie się nie udało.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypłaty
    Toto-liga (angielska)
    Pula na wygrane: 13197.60 zł
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■7 wygranych II stopnia - po 785.50 zł
    ■144 wygrane III stopnia - po 22.91 zł
    ■791 wygranych IV stopnia - po 5.56 zł

    OdpowiedzUsuń
  5. o MU mi nie mw, miałem lekki kuponik gdzie stawiałem 2, i praktycznie kupon tylko zanieść do kolektury ale coś mnie podkusiło żeby poćwiczyć i zmieniłem na to że strzeli i MC i MU i dołożyłem Juve +2,5 hahaha i wiadomo gdzie miałem błąd hahahaha i też tylko jeden błąd, ale pewnie trafi się jeszcze nie raz że zacznę ćwiczyć :)))))))))
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że są inne skuteczniejsze sposoby na leczenie poważnego nałogu jakim jest hazard. I im wcześniej zostaną podjęte tym oczywiście dla chorego lepiej.

    OdpowiedzUsuń