czwartek, 15 grudnia 2011

Zimowe przymiarki

witam

Zawody w biathlonie (dzisiejszy sprint mężczyzn juz o 14.30), skoki narciarskie w Engelbergu (Szwajcaria) i chyba trochę ligi angielskiej a może także jakieś dzisiejsze mecze LE to główna przymiarka do stworzenia kuponu, tak jak to widzę w samo południe dnia dzisiejszego :)   Dość mam już tych wątpliwych koszy i siatek na których się nie znam i małpuję za innymi. Trudne czasy zmuszają do powrotu do źródeł, sprawdzonych i skutecznych...w miarę skutecznych.
Męski sprint, w ogóle sprint to spora niewiadoma ale zacznę w typach właśnie od tego:
Ustyugov v Landertinger 1 1,45 (miejsca 13/31)
M Fourcade v Bjoerdalen 1 1,45 (miejsca 2/15)
resume 15'50"
M Fourcade wygrał pojedynek o 38,8 sek pomimo 2 niecelnych strzałów przy zerowym koncie Bjoerdalena. Fakt, że 75 numer startowy Martina dał mu nieco lepsze warunki pogodowe niż 39 Norwega, ale bez przesady, nie aż tak dużo lepsze.

PiS: 20'55"
Jutro dostawię do rozpisów taką oto złączkę jako blok.
Francja v Dania 1 1,45 (piłka ręczna) (result 28-23)
Carmarthen v TNS 2 1,35 (result 0-1)
ako = 1,95

cdn niebawem

powodzenia

5 komentarzy:

  1. http://oldbet.obstawia.com/ - zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ok, na pewno wejdę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tam Tgol ? i LA :)
    pozdrawiam :)
    buldog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Toto-gol nie grałem a znając wyniki, szkoda, zagrałem za to w angielska ale nie trafiłem szpilu (grałem Wisła HT/FT 1/1 - ach ta przewrotka)i nie trafiłem Fulham. Wypłata będzie fatalna
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. wypłaty: toto-liga
    Pula na wygrane: 11098.80 zł
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■5 wygranych II stopnia - po 924.90 zł
    ■24 wygrane III stopnia - po 115.61 zł
    ■253 wygrane IV stopnia - po 14.62 zł

    Psia mać, wezmę po kursach w Wiśle X/1 HT/FT i będę miał 12-tke, trudno...

    toto-gol
    Pula na wygrane: 17389.08 zł
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■6 wygranych II stopnia - po 724.50 zł
    ■306 wygranych III stopnia - po 14.20 zł
    ■3725 wygranych IV stopnia - po 2.33 zł

    nie grałem w ten zestaw. Najtrudniejsze było Schalke, nie samo zwycięstwo ale jego rozmiar (0-3)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń