wtorek, 6 grudnia 2011

"Zielona wsypa"

witam

Z kilku mało istotnych faktów wyłania się ten stan ogólnej szczęśliwości zwany zieloną wyspą.
Od tygodnia zamawiam wizytę u pana Mariana. Pan Marian to mój "osobisty" fryzjer. Tak więc chodzę do zakładu codziennie i od tygodnia, prócz kierowniczki, nie widziałem tam żywej duszy. Światła lekko przyciemnione, tak bardziej na zielono, i "zielono mi". Powie ktoś, że mógłbym iść do innego - ale łba nie podstawię przecież byle komu  pod brzytwę :)
A pan Marian to historia. Kogo on strzygł to się w pale nie mieści....
Hazard też padaczka.
Podobno "Betako" wynosi już z punktów ostatnie krzesła i przygody z ich kursami to już też historia.
Przykre to ponieważ wiele wieczorów spędzałem u nich na Nowolipkach, na wyścigach psów i koni. Te ich monitory z połączeniem do systemu SiS to był w swoim czasie swoisty przełom.
Pamiętam nawet, jak kilkanaście lat temu kombinowałem, żeby wynająć jakąś kawalerkę blisko ich punktu, żeby ten przekaz wyłapywać.
Teraz inne czasy i byle komórka ma większe możliwości niż te stare, potężne systemy.
Piszę, że podobno Betako splajtowało, bo jest to tylko wiedza od kolegów z Fortuny do której się dzisiaj wybrałem.
Coraz dalej drałuję po tą swoją kasę. Fortuna jest około 300 metrów ode mnie ale czego się nie robi dla szmalu :)
Poszedłem do tej Fortuny głównie ze względu na pewien pojedynek.
Nie, żeby jakaś klawizna, ale kurs spodobał mi się jak na ten dzień posuchy.
Dodałem Darlo (ht/ft) coś tam słysząc o kłopotach gospodarzy. Trzeba mieć nadzieję, że nie wywiną numeru.

Barcelona v Chelsea 1 1,55 (result 4-3)
Kettering v Darlington (HT/FT) 2/2 1,60 (result 0-0)
ako 2,48 stake 2/10
resume:
Pomysł z Darlington okazał się słaby, inna sprawa, że drużyna podwórkowa potrafiłaby tam wygrać ale cóż..

W Mixie wziąłem między innymi rosyjski hokej:

Torpedo v Spartak M 1 1,75 (result 5-1)

cdn niebawem...

pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Mnie rozjechał Dortmund :)
    Do 86 minuty luz blus księgowanko ;)
    Chociaż przy 2-2 jakoś mnie to nie wzruszyło, no a 3-2 dla OM, to bramka miodzio ...

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. 07.12.2011
    Benfica - Oţelul Galaţi 12 1,10
    Villarreal - Napoli X2 1,22
    Basel - Manchester United X2 1,16
    Manchester City - Bayern Monachium1 Drużyna Gospodarzy Zdobędzie Gola 1,10
    Kurs 1,71 Borys

    OdpowiedzUsuń
  3. http://borys-borys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Borys
    Ten zestaw jest raczej nieprzemakalny i nie powinien zawieść ale jakie figle spłata los w dzisiejszych rozgrywkach tego nie wie nikt.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się czy do tego nie dodać Lille 1,44

    OdpowiedzUsuń