niedziela, 4 grudnia 2011

Toto-gol puknięty

witam

Pula na wygrane: 1025242.60 zł
■1 wygrana I stopnia - po 1010097.00 zł
■26 wygranych II stopnia - po 145.63 zł
■514 wygrane III stopnia - po 7.36 zł
■4129 wygranych IV stopnia - po 1.83 zł
byłem blisko ale to nie ja :)

PiS: 10'50"
Akcja "Zima 2011"

Kofler (1-3) 1,35 (miejsce 1)
Schlierenzauer v Morgerrstern 1 1,55 (miejsce 4/6)
Freitag v Amman 1 1,65 (miejsce 5/13)
ako = 3,45 stake 2/10

PiS: 12'40"
Za dużo naraz dzieje się w niedzielę kiedy weszły do gry zimówki.
Trudno to wszystko objąć czasowo.
Zagrałem w STS między innymi:

Kocher v Pałka 2 1,97 (miejsce 24/14)

kilka kursów uciekło z przed nosa bo jakoś szybko dzisiaj spadały (czuwają leszcze) a po tych niskich to już niech sobie sami stawiają.
cdn niebawem
 
pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. hpc jak juz zrobiles liste stronek w zakladkach to podziel sie prosze ja tez co rok czekam na zime i sporty ktore w tym czasie daja radosc

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nowego nikt nie podełał i działam na razie na starych czyli na tych co przez ostatnie lata
    Zrobię, może jutro, bo to luźniejszy dzień - po prawej stronie bazę linków z live itd.
    Tak, żeby łatwo było szukać w jednym miejscu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ku... brzydko zaklął bosman.
    Po wczorajszym dobrym dniu, dziś zmoczka na leszczach z Anderlechtu, po kursie 1,1 buhahah
    Zachciało mi się dostawiać na tzw podatek i mam za swoje

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się zdarza, taki los.
    Ale jak trafiliście z szachistą tą remisową szóstkę :) to da się jakoś przecierpieć taki Anderlecht..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tuman zagrałem taki kuponik 5/8 (po czterech kolejnych trafionych) piąty idzie gdzie miałem do wyboru 1,40 na win (kurs mi spadł) i 1,60 (też spadał) na over wybrałem over i oczywiście na 1-0 w 93 minucie walnęli, żebym się wściekł. Bo przy 0-0 byłoby mi wszystko jedno a tak mnie teraz nosi.
    Idę się upić :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie grałem, chyba że szachista :)
    Ale to się dowiem jutro w pracy- no chyba że trafił i oleje robotę :D

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :)
    No niestety to nie ja trafiłem ale kto wie jeszcze wszystko przede mną :))))
    Sobota jako taka była ale niestety dziś już idzie wszystko pod górę ale jeszcze kilka kuponów w grze :)
    Pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń