środa, 21 grudnia 2011

Laponia 2011

witam

Nastał ostatni czas na wysyłanie listów do Laponii i nie mogę w tym roku tego odpuścić.
Trochę zmieniły mi się priorytety i prócz zabawek i przeróżnych nowoczesnych gadżetów przydałoby się jak najwięcej zdrowia, częstszego i bardziej harmonijnego współistnienia z coraz mniej niestety liczną rodziną ale co by nie pisać, Panie Święty Mikołaju - doskonale pamiętam Pańskie obietnice sprzed 50 lat.
Już chyba najwyższy czas żeby zacząć to spełniać. Toto-gol dzisiaj to na dobry początek, no i jakaś większa kumulacja w lotto - to te poważniejsze zadania. I proszę nie zapomnieć o codziennej młócce buków. Oczywiście, żeby nie było, chodzi mi o ustawiczne  ich dojenie. Dla Pana to pryszcz a dla mnie egzystencja..
Z poważaniem


1958

pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. :) super wspomnienie,fotka genialna

    OdpowiedzUsuń
  2. thx jedrula :)
    My, starzy :) dobrze pamiętamy jak było. Trzeba teraz sprytnie przekazać pałeczkę młodym, bo cóż to będzie jak za 100 lat nas już nie będzie...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Paweł :)
    Czy ja dobrze widzę, że Mikołajowa "lacha" to pręt zbrojeniowy zagięty na końcu? :)
    A odnośnie pamiętania:

    Mówi współczesny gimnazjalista
    -Ja nie wierzę, no po prostu nie wierzę, że za komuny jak starzy gadają w sklepach nic nie było, albo sam ocet. No nie wierzę. No może w jakimś małym sklepiku na osiedlu, ale w Carrefourze ???


    u_efa
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u_efa
    dobre :) ale tak to właśnie działa.
    Myśmy mieli to samo, wojna, jaka kurde wojna :)
    Było już "Bambino" i "Belweder" i kolonie za darmochę, szmacianka do gry a i butelka, co by ją zaprząc do popularnej gry też się zawsze znalazła.
    Był Wydrzycki i "Luksemburg" - kurde fajnie było.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A ta "lacha" - jeśli to był faktycznie pręt zbrojeniowy, wyjaśniła by w końcu - czemu ja byłem wtedy taki przerażony :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak czy siak, świetne są te stare zdjęcia.
    Wspomnienia)

    u_efa

    PS> No tak mi się zdaje że to pręt zbrojeniowy, sam coś kojarzę jak przez mgłę tego typu "lachy" choć młodszy sporo jestem.

    OdpowiedzUsuń