sobota, 31 grudnia 2011

Sylwester 2011/2012

witam


"Ta chwila"
Nagle się w blaski noc rozpromienia
I pesymizmu nuta gdzieś znikła
Czy to złudzenie, senne marzenia
Czy to ty jesteś taka niezwykła...?

Życzę Wam wspaniałej zabawy sylwestrowej i wszystkiego najlepszego w nowym, 2012 roku.

PiS: 14'15"
Ranek w Warszawie zaskoczył śniegiem. Gdyby ktoś nie pamiętał co to takiego to powiem tylko, że to takie śliczne, białe płatki spadające z nieba. Teraz już przy +3C wszystko się roztopiło i zostało tylko miłe wspomnienie.
Wychodząc do punktu Mixa od razu natknąłem się na zasieki. Sylwester organizowany na Placu Konstytucji to gdzieś tak 200 metrów ode mnie i od trzech dni treningi tych śpiewaków słyszę przez okno. Tak więc faktycznie uroczystości mam już zaliczone bo w ten tłum nie zamierzam się dzisiaj mieszać.
O typach za wiele nie napiszę. Mecz o którym wspominałem na hpc-room już trwa i zagrałem w nim Leeds z założeniem zwrotu stawki przy remisie (1,80).
A z tych co przed nami wybrałem jedynie:

Middlesbrough v Peterborough 1 1,73 (result 1-1) do 87 minuty 1-0

 i też z "duszą na ramieniu"
A w sylwestrową noc nie zapomnijcie włożyć do karmana trochę kasy. Taka kabałka na powodzenie w 2012 roku :)
I tylko co napisałem o Leeds i już 0-1 down :( ........

PiS: 19'00"
Zgodnie z tradycją, typy Alana na 1.01.2012
http://www.bluesqfootball.com/story/0,20970,13040_7401458,00.html


powodzenia

1 komentarz:

  1. Witam w Nowym Roku:] i zacznę od sedna:
    Schliri - Morgi 1 1,40
    Kowalczyk - Johaug 1 1,40
    Kowalczyk - Marit 1 2,10
    Kettering - Luton 2 (-1) 1,60
    Oby Nowy Rok przyniósł nam wiele szczęścia zdrowia i wygranych. Czego wszystkim i sobie życzę;]
    Borys

    OdpowiedzUsuń