sobota, 10 grudnia 2011

weekend 10/11.12

witam

Wybieram się na bazarek bo muszę więc na typy czasu miałem niewiele. Myślę, że szybko sprawę załatwię.
Po wczorajszym typowaniu (8/8) dzisiaj coś się musi przytrafić niedobrego. Tak zakładam.
Ale nie odmówię sobie zagrać na szybko:

Sikora v Burke 2 1,90 (miejsce 42/47)
M. Fourcade v Bjoerdalen 1 1,40 (miejsce 23/5)
resume 11'46"
ufff, i mam to za sobą, dobrze, że szybko i tanio. Mężczyźni są już wolni i nic na reszcie kuponów nie zepsują :)
Martin 5 pudeł (fatalnie) przy rewelacyjnym strzelaniu Bjoerdalena i około 70sek różnicy, a Burke zawalił ostatnie strzelanie (3 pały wobec 0 Sikory) i -36sek. Trudno, nic się nie stało...
Tak się też zastanawiam czy to nie wina STS, co u nich gram to coś się dzieje złego a w Mix odbiory. Może "tu leży pies pogrzebany" ?

tradycyjnie typy Alana na FA Trophy
http://www.footballconference.co.uk/news/details.php?news_id=6054
nie mam zdania, bo na razie się nie wgryzałem ale FG na win dobrze wygląda w kontekście właściciela-miliardera

PiS: 13'35"
Przeniosłem się do Mixa i sprawdzę, czy problem tkwi w firmie:
Z kobiecego biathlonu wziąłem:
Kuzmina v Henkel 1 1,70 (miejsce 10/4)
Valj Semerenko v Gregorin 1 1,65 (miejsce 24/22)
Pałka v Cyl 1 1,25 (miejsce 17/16)
resume 14'35"
Wczoraj zarobek, dzisiaj trzeba było część oddać w sposób kompromitujący. Aż mi wstyd...

Kilka meczów ale aż nie warto pisać bo łączone niskie kursy.
Z Anglii nie wziąłem nic, nie mam przekonania do tej kolejki a może po prostu za mało było czasu na przekonanie się do tych pojedynków.
Wezmę coś pewnie na live o czym będę pisał ewentualnie na hpc-room który znajduje się na samym dole bloga...

cdn niebawem

powodzenia

8 komentarzy:

  1. Typ Sikora v Burke 2, nasz taki słaby czy Burke taki dobry?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sikora 42
    Burke 45

    wtf ???

    OdpowiedzUsuń
  3. Burke nawet 47, niestety zdążyłem to puścić :D

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  4. sorki u_efa
    napisałem, że dzisiaj coś się stanie niedobrego i oby na tym się skończyło.
    Typ był dobry, jeszcze raz postawiłbym to samo ale tak bywa, "to tylko sport" jak mawiał ten z "piłkarskiego pokera" - aaaa Grundol :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Może dziś znów coś wejdzie
    Barnsley - Ipswich Town 1 1,92
    Ajaccio GFCO - Calvi 1 1,60
    gospodarze w formie w przeciwieństwie do gości.
    Borys

    OdpowiedzUsuń
  6. No to na dziś mam już relaks- Southampton uwalił mi dwa kupony i bye bye - bramka puszczona przez Białkowskiego (elblążanin!) to istne kuriozum, no ale ponoć i najlepsi puszczają czasem babole ;)

    pzdr

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi wszysko zamyka Aluprof wiec jak macie chec to polecam na Mielec yainwestowac
    qwasek

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajaccio gładko:] teraz czas na Barnsley. Dam też jeszcze Real - Barca obie strzelą 1,50. Borys

    OdpowiedzUsuń