piątek, 30 grudnia 2011

TSC-Obersdorf

witam

Zapuściłem od rana "odkurzacz", "easy cleaner" a na końcu pomolestowałem moje kompy "combo fix" i choć trwało to sporo czasu to na pewno takie przeczyszczenie przyda się im przed Nowym Rokiem.
Miałem przez to chwilę czasu na opamiętanie :) co by się w te skoki nie angażować zbyt mocno.
Nie było tego specjalnie widać w relacji ale po wynikach treningów i kwalifikacji można zauważyć, że mocno rządził jednak wiatr. A dzisiaj ma być jeszcze gorzej.
Dlatego też, idąc za przykazaniem, że lepiej wygrać 2 czy 3 stówy niż się potem na warunki klimatyczne obrazić postanowiłem zagrać pojedynki w KO. Tam chociaż szanse obu przeciwników będą w miarę równe.
Koudelka v Zografski 1 1,30 (miejsca 7/22)
Freitag v Loitz 1 1,40 (miejsca 10/37)
Hlava  v Żyła 1 1,25 (miejsca 15/36)
ako = 2,27

cdn niebawem

powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz