sobota, 3 grudnia 2011

weekend 3/4.12

witam

Dopiero wstałem. Niezły numer jak na sobotni dzień pracy.
Zaraz spróbuję się ogarnąć i coś pomyślę o grze. Wszystko przez siatkę. Ktoś mi napisał, że mecz o 3 w nocy, ja nie sprawdziłem :)  i noc zarwana. Zasnąłem po drugim secie jak już nasi awansowali.

PiS: 13'30"
Muszę stworzyć w zakładce bazę adresów do sportów zimowych i ewentualnie bazę zimowych typerów. Podsyłajcie w komentarzach nowe i ciekawe strony.
Dzisiejsza pogoda na skoczni w Lillehammer:
http://www.youtube.com/watch?v=5A9LRFQ-AX4

PiS: 17'25"
Załamka w Toto-gol :)
1-2 i 2-1 miałem w Kaiserslautern, ale tak to jest jak się gra za 32zł
a mogło być ślicznie przed ostatnim meczem.
Kurcze

pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Ktoś wczoraj otworzył szampana , kumulacja trafiona , wygrana 1 010 097.00 zł


    Kura

    OdpowiedzUsuń