poniedziałek, 25 lutego 2019

Kompozycja

witam

Wciąż szukam złotego środka który miałby zoptymalizować rozpisy (5/13, 6/15 itp) i obawiam się, że do usranej śmierci będę kombinował nowe pomysły żeby za chwilę wrócić do zgranych standardów. Dzisiaj bezmyślnie puściłem pierwszy kupon w którym pomieszałem przeróżne filozofie ale dopiero wstałem więc proszę mi wybaczyć...:)
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310561999011231170&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Zapowiada się bardzo ciekawy tydzień. Uganda, Kamerun i wiele pojedynczych pojedynków w ciekawszych ligach jest już w zasadzie rozpracowana i tylko czekam na notowania. A że los mi ostatnio sprzyja żywię uzasadnioną nadzieję na mocny przyrost licznika...

cdn
pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Hello,

    Please would you be so kind to remove our Betshoot.com link from your sidebar's fora i typy links?

    Cześć,

    Czy byłbyś tak dobry, aby usunąć nasz link do Betshoot.com z wpisanych linków na pasku bocznym?


    Thanks a lot,
    Damir
    Betshoot.com

    OdpowiedzUsuń