niedziela, 17 lutego 2019

Cudaczny standard

witam

Gdybym przeskanował wszystkie rozpisy z ostatnich tygodni aż nie chciałoby się wierzyć jaką "sieczkę" robią mi w kuponach tak zwane "czapki" które mają przecież służyć naturalnemu ubezpieczeniu i w swoim założeniu MUSZĄ wchodzić. Inaczej są niepotrzebnym balastem.
To jest zbyt częsty mankament rozpisów żeby traktować rzecz całą w kategoriach przypadku. Najgorsze jest to, że te "niby pewniaki" zajmują miejsce dla X-sów latających (wymiennych) które pięknie wpisałyby się w zyski.
Wczorajsze popołudniowe kupony znowu dotknął powyższy problem. Dwie pozycje zbudowałem na skokach narciarskich i biathlonie i obie jak zwykle przepadły. A pomimo to jeden pozostały mecz (X) kończy mi dzisiaj kolejnego tysiaka. Co by było gdyby ich nie było łatwo policzyć...
W tym wszystkim jeden element jest wielce pozytywny. Kiedyś, kiedy nie grałem remisów, rozpisów itp, tylko "goliłem" duble i tryple taryfą, te wstawiane do kuponów klawe nonsensy byłyby przyczyną totalnej klęski jak 2+2=4.

Poniedziałek godz 11'12"
Iga Świątek łatwo wygrała kwalifikacje (2 pojedynki 18pkt) w turnieju K250 w Budapeszcie.
Czekam na szczęśliwe losowanie w drabince głównej....
Niedziela nie była już tak fartowna w piłkarskiej batalii. Nic to, nie zawsze świeci słońce.
Mecz na którym mi najbardziej zależało to X w Gaz Metan v Sepsi (0-1)

PiS: 13'45"
Pierwsze dwa rozpisy 6/13 w których nie miałem zbyt dużego wyboru.
Imho, najpewniejszy X w Chippa
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310491999017548552&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310491999018548755&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Wyniki - Mecz w Brazylii zakończył się bardzo nieszczęśliwie. Bramka na 1-2 padła w 91 minucie i strzeliła ją drużyna grająca w osłabieniu. Na Jamajce goście mieli dużą przewagę ale przegrali 1-0. No cóż, oba te spotkania w weekend byłyby remisami wymiennymi. W poniedziałki nie ma na to szansy ze względu na ubogą ofertę.

PiS: 18'50"
Niestety Iga słabo wylosowała.
Olga Danilovic v Iga Świątek
https://pl.wikipedia.org/wiki/Olga_Danilovi%C4%87
A dalej to już w ogóle Himalaje....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz