sobota, 30 czerwca 2018

Cuda wianki

witam

Rozmawiałem wczoraj z kilkoma graczami i okazuje się, że w MŚ-2018 jak na razie słabo wypadają i Ci którzy grają swoje "czapy" jak i zwolennicy remisów. Tak więc wychodzi na to, że zadowoleni mogą być póki co jedynie bukmacherzy. Szczęśliwie dla mnie postanowiłem nie mieszać się grubo w te klocki a tanimi  rozpisami udało się nawet unieść nieco licznik. Skromnie ale do przodu.
Dzisiaj czekałem, czekałem ale STS nie dopisał. Meczy Kamerunu nie wystawił, tak więc musiałem zadowolić się tym co jest. Puściłem cztery rozpisy a dwa pierwsze z nich wyglądają tak oto:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311811899011942851&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311811899011642988&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Wygórowanych oczekiwań  nie mam ale coś mogłoby skapnąć.
Szansę miałem w imieniny. Przechodząc koło kościoła na jakimś klerykalnym ogłoszeniu zauważyłem liczby 9 i 18 a ponieważ obiecałem sobie że kiedy taką rzecz wyczaję, przekuję to na Euro Jackpot (385 baniek) - to tak właśnie zrobiłem. Resztę liczb dodałem od siebie ale poza tą dwójką nie weszło już nic na trzech kuponach. Jeszcze przed pierwszym meczem sprawdzę u źródła czy na którejś z fiszek nie stały jak byk 30, 47, 48 i dodatkowe 4,6....Bo może Pan Bóg się zlitował, napisał jak ma być a ja nie wykorzystałem po prostu daru Niebios....:)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz