wtorek, 6 lutego 2018

Wieszczba

witam

"Szczęście pan minister będzie miał, pan dobry człowiek" usłyszałem dzisiaj od Cyganki kiedy wracałem z Urzędu Skarbowego. Ciekawe, że proroctwo to nie było przyczynkiem do wyciągnięcia "sałaty" ponieważ kobieta tylko mnie o powyższej przyszłości poinformowała po czym odeszła, zostawiając samemu sobie. A to Ci historia i zwłaszcza wątek szczęścia wypada mi sprawdzić w piątek podczas losowania 375 baniek w Euro Jackpot.
Co do ministra to po brydżowemu pasuje. Za trudny kawałek chleba w tych ciężkich czasach.

Hazardowy weekend nie udał się zupełnie i 3/20 zarobku sprzed dwóch tygodni wróciło do STS. Szykuje się na piłkarski piątek i sobotę oraz na zimową Olimpiadę w której jak to na Olimpiadzie niespodzianka gonić będzie niespodziankę. Wojtek Fortuna pokazał że wygrać każdy może i tego się w Korei spodziewam.

ŚRODA, 7.02 
Już się zaczęło, pierwszy mecz na kuponie i 94 minuta (2-1)
Na szczęście baaardzo tanio. Wstałem późno i nie miałem ułożonego planu...
https://www.livescore.in/match/C0RA7vNG/#match-summary

TŁUSTY CZWARTEK

Znalezione obrazy dla zapytania tłusty czwartek

W nocy zagrałem miszmasz  5/13 złożony z 6 pojedynków (skoki, biathlon) i 7 remisów. Zaczęło się ciekawie od 0-0 w Argentynie (Acassuso) ale lwia część jeszcze przede mną. Może będzie tłusto :)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz