środa, 21 lutego 2018

Impossible mission

witam

W STS oferta jest jak na razie nieciekawa a chciałoby się coś lekkiego zapuścić. Do rozpisu 5/13 kompletnie brakuje propozycji z krajów które zwyczajowo lubię postawić, tak więc "dla zmylenia bundeswery" posilę się tym co mi ostatnio słabo funkcjonuje.
Na Anglię nie mogę patrzyć. W sobotę dodałem jeden mecz z wysp (kurs 2,10) ale leszczom których nazwy z litości nie wymienię, nie chciało się wygrać.
Teraz podejmę kolejną próbę i to już nie przelewki bo wstępnie wyselekcjonowałem aż 4 pozycje. Do tego trzecia Francja która nieźle wygląda na papierze ale oduczyła się remisować, niższe Włochy które też złapały jakiś uraz do podziału punktów i nasza liga kochana na której zupełnie się nie znam ale postanowiłem i tutaj zaistnieć pojedynkiem:
Nieciecza v Płock 2 3,00 - result 1-2
To wszystko okraszę dwoma dublami (około 2,00) w jutrzejszym biathlonie i niech się dzieje wola nieba.
Jak kupon zawiedzie świat się nie zawali tym bardziej, że w czwartek jest jeszcze szansa na 15 baniek w Lotto....:)

Czwartek, 22 lutego, godzina 10'50"
Wczoraj miałem prawdziwy kłopot z ustaleniem składów olimpijskich sztafet biathlonowych. To szok, że w kraju który chce funkcjonować w informatycznej pierwszej lidze zanotowałem tak słabą jakość info z było nie było najważniejszej imprezy sportowej jaką można sobie wyobrazić.
Przejrzałem za to kilkukrotnie bardzo czytelnie zredagowane strony wiki.....( +odnośniki w prawym górnym rogu)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Biathlon_na_Zimowych_Igrzyskach_Olimpijskich_2018_%E2%80%93_sprint_kobiet
....wyciągając wiele ciekawych wniosków. Na przykład, że:
Czechy v Polska 1 1,75 (od trzeciej zmiany dopingowałem Polkom na stojąco - była szansa na medal)

Wybrałem akurat tę pozycję bo widzę Czeszki jako jednego z czarnych koni. Oczywiście do 3/6 miejsca bo Niemki i Francuzki są poza zasięgiem.
Ciekawa jest też Białoruś. Właśnie szukam dla nich słabszego...:)

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz