poniedziałek, 19 lutego 2018

Resume

witam

Weekend zakończyłem absolutnym remisem co nie jest wielkim sukcesem. Ale jak mogło być lepiej skoro wymiennie wstawia się w rozpisy cztery mecze w Grecji i wszystkie zawodzą.
Ok, to już historia. Tak jak i trumf Michała Kwiatkowskiego w wyścigu dookoła Algarve:
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider_palm.asp?riderid=12923&year=2018&all=0&current=0
Widać, że nasz najlepszy cyklista jest w doskonałej formie i w kolarskim rankingu zajmuje 9 miejsce na świecie.
A co by nie mówić kolarstwo to trzeci z najpopularniejszych sportów. Po chodziarzach okupujących wsie i miasteczka, i automobilistach z których każdy jest potencjalnym mistrzem F1.
Teraz kawa, ciasto z imieninowego stołu mamuśki i typy na skoki narciarskie. Pojedynków indywidualnych jest multum więc muszę nieco pogłówkować.

Wtorek, 20.02, godzina 11'20"
W sztafecie mieszanej (biathlon) z dwóch równych drużyn wybrałem Norwegię:
Norwegia v Niemcy 1 2,00  (miejsca 2/4)

Podoba mi się również pojedynek
USA v Finlandia 1 1,75  (miejsca 15/6) nie mogę się nadziwić tak słabą postawą USA (3 rundy karne)

STS zapuścił kursy na Ugandę a skoro tak to musiałem coś "zaczepić". Wyszło na:
Soana v Jinja X 2,95  (result 2-2)

Nie pogardzę też remisem w Bright v Express choć to mniej oczywiste....(ostatecznie wziąłem rozłączne 1X tak więc z lekką stratą (1,85) przez rozpisy to przeszło) - result 2-1

PiS: 17'30"
Wieczorem mam  co dopingować. Dwa tory w USA które wyjątkowo lubię, w Sunland Park i Sam Houston. A po tej wizualnej uczcie skuszę się na lekkie postawienie meczu w Panamie...
Santa Gema v San Francisco X 2,95  (result 0-1)


cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz