niedziela, 23 kwietnia 2017

Ostał mi się ino sznur

witam

Już na starcie poleciałem Wyspiańskim i choć jest to gruba przesada to w pewnych aspektach, hazardowa optyka tak właśnie w moim wypadku wygląda. Przyczyny tej refleksji są co najmniej dwojakie. Po pierwsze nauka a konkretnie historia poszła w las, a po drugie jacyś szatani są ostatnio wyjątkowo czynni.
Nie chcę zanudzać ale ku własnej pamięci napiszę, że znowu do rozpisów wsadziłem Japonię (nic nie weszło) oraz otępiony Hitem Dnia mecz pierwszej ligi polskiej (również pudło). Dodając do tego oczywiste wypadki przy pracy (było ich niewiele) które muszą się statystycznie wydarzyć w zasadzie spodziewać się nie mam czego.
Ale powyższe to jeszcze pryszcz. Do Legii (na win) dołożyłem Bayern (!!!!!) żeby podwyższyć "na klawo" kurs i wstawiłem to prawie na 100% kuponów jako jeden z elementów układanki. I jeszcze Anglia, ściślej dubla w IPL. Burgess Hill Town (1,55) który musiał wygrać żeby pozostać w swojej klasie co wykonał (2-1) w kuriozalnych okolicznościach w 92 minucie.
Tutaj krótki film... https://twitter.com/official_bhtfc
Ok, do nich dodałem Havant and Waterlooville (1,35) i tego opisywać nie będę bo ręce opadają.....
http://pl.soccerway.com/national/england/non-league-premier/20162017/isthmian/r35623/

Mam więc o czym myśleć i co wspominać pośród wyborów na dzień dzisiejszy który złożę z Egiptu, Argentyny i śladowo z Maroka, Tunezji Włoch, Portugalii a może i z Kenii i Senegalu.
W Lotto przytrafiła się tylko trójka. Kudy mi do szczęśliwca który przytulił 23 bańki...:)

PiS: Trwa arcyciekawy wyścig LBL. 80 kilometr i dziewiątka kolarzy urwała się na 10 minut.
Kwiatek musi dogonić... Jest wszak jednym (obok Valverde) z dwóch największych faworytów

Result: 16'55" (4 monument)
Liege-Bastogne-Liege (kobiety)
3. Kasia Niewiadoma
Liege-Bastogne-Liege (panowie)
3. Michał Kwiatkowski, 10. Rafał Majka (1. Valverde)
Ranking po dzisiejszych wyścigach: http://www.procyclingstats.com/rankings.php?code=pcs-ranking-we
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz