środa, 19 kwietnia 2017

Chwilówka

witam

Nie udało się wzlecieć ponad poziomy w ostatnim tygodniu dlatego też należało wesprzeć zabawę RB kolejnym kredytem. Może tym razem się powiedzie i los się odmieni.
Ale jak mogło być inaczej skoro STS wybiera sobie co mi akurat może zaoferować. Wczoraj na ten przykład Ugandy nie zaserwowali:
UPL04/18 15:00Uganda Police FC2.472.543.1436.22%35.26%28.52%89.60%Bright Stars
0-0
2.492.523.1536.03%35.55%28.42%89.65%
...a dzisiaj i owszem.
Przesądził też mój legendarny upór bo kilka pojedynków w niższych ligach angielskich weszło jak w masło a ja z powodu wcześniejszej obietnicy odwróciłem się od tego na pięcie.
No nic, to już historia. Trzeba siadać do nowego rozdania żeby zarobić choćby na czwartkowe Lotto (18 mln). Przede mną Iran, Rumunia, Kamerun, RPA, Francja i kilka innych pojedynczych meczów w egzotycznych krajach.
A Evans wygrał lekko klasyfikację w Sunland Park ale z jakichś powodów relacje na youtube były tylko w dwóch pierwszych wyścigach.
Z Singapurem zrobił się kłopot. Nijak nie można ściągnąć ich kursów. A tutaj to jakaś ilościowa żenada.
http://data.nowgoal.com/1x2/company.aspx?id=564&company=Singapore%20Pools

Czwartek 11'30"
Męczy mnie niemoc związana z odcięciem od lokalnej strony z notowaniami meczów w Singapurze. To jakaś paranoja. Kiedyś, dawno temu, rozwiązaniem były telegazety na których buki miały swoje serwisy.
I jeśli komuś chciałoby się pogrzebać to może coś wspólnie znajdziemy...:)
http://www.ranker.com/list/tv-channels-of-singapore/tv-channels

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz