niedziela, 9 kwietnia 2017

Kto wyłączył mikrofony

witam


Jeśli przed paroma dniami komunikowałem, że mentalnie zbliżam się do setki to teraz właśnie ją przekroczyłem. Cudu nie było i zabawa RB przeszła do historii ale to najmniejsze zmartwienie. Kłopot w tym, że hazard zaczął mnie irytować i straciłem całą rozkosz z gry. A to przynosi same fatalne konsekwencje. Podenerwowanie, wściekłość i rozdrażnienie kiedy nie mogę znaleźć sobie miejsca, celu i radości życia.
Ta bardzo przemyślana w każdym słowie piosenka Jacka Kaczmarskiego (Ze sceny) to najlepszy zwiastun końca czegoś o co przez lata się troszczyłem. I "jeśli przerwę nigdy nie zaśpiewam znów" - to pewne.

PiS: 12'30"
Nie polecam ale przyłożyłem między innymi:
Hougang v Home Utd   2 1,90  (result 0-2)

result: 19'00"
Już nie mam siły do tego. Zawsze wymyślę coś extra. Tym razem remisowy Kamerun...
CAE D104/09 14:30Canon de Yaounde3.012.752.4229.94%32.79%37.27%90.11%Union Douala
1-0
3.022.702.4629.88%33.40%36.73%90.30%
CAE D104/09 16:30Racing de Bafoussam3.032.752.4229.85%32.83%37.32%90.30%Coton Sport
1-0
3.032.722.4529.85%33.23%36.93%90.32%
W obu meczach 1-0 i w obu zasaniczo niespodzianka. Niech to szlag trafi.
To były naprawdę bardzo dobrze umocowane (w znaczeniu podchodzące) iksy, ale niestety mój los jest przesądzony...

PiS: 21'00"
Wyszukane przekleństwa rzucane na lewo i prawo towarzyszyły mi w 92 minucie meczu (0-1) w Hiszpanii gdzie Reus Deportiu (X był we wszystkich rozpisach) stracił bramkę równo z gwizdkiem końca pojedynku. Humor odzyskałem dopiero wówczas kiedy LEGIA WARSZAWA rzutem na taśmę pokonała Lecha 2-1. To spotkanie (Hit dnia STS 3,00) również postawiłem na wszystkich kuponach i choć prawdopodobnie nic to nie da finansowo - z zadowolenia aż mnie nosi i duma mnie rozpiera....:)

cdn
pozdrawiam

4 komentarze:

  1. http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_F9uaxVFxJuoCSzEhZhyvlOPTNNvTRMlv.jpg

    Paweł, widziałeś to ? sts, dział analiz...
    R

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Czyli do takiej pracy bym się nie nadawał.
    Ogólnie ciasno, za małe ekrany monitorów i przede wszystkim za delikatne fotele.
    No chyba żeby zaproponowali over 10K/m
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cze,Pawco do Betfair,potrzebna przegladarka opera i tam dodaj do niej rozszerzenie SurfEasy Proxy, i masz .ewntual vpn zainstaluj.Pozdro,jedrula

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć jedrula, kope lat...
    Tak, wiem i o operze i o vpn, przyglądam się dyskusjom na starym forum.
    Ale sam wiesz jakie ze mnie osobliwe zjawisko. Zawsze starałem się nie omijać ustalonych zasad i oddawać cesarzowi co cesarskie.
    Poza tym korzystałem z kumpli w Anglii którzy jak trzeba zawsze coś wcześniej na swój licznik zagrali. Wkurzyłem się dopiero z Roglicem na czasówce u Basków. Nie mogłem się z nikim na wyspach skontaktować a granie go za 5,00 było zbyt enigmatyczne. Przecież na BF mógł stać i 10,00 kto wie.
    Wtedy przyszła mi myśl, żeby się zbuntować i to vpn zainstalować.
    Ale chcieć to trzeba umić ...:) - jak to mówią. 62 na karku to nie wiek na własnoręczne eksperymenty.
    W tekstach mendzę trochę a przyczyna jest taka oto:
    Zawsze byłem wolny, miałem własne zdanie i życie przeszło mi w miarę prawidłowo.
    Teraz na stare lata pierwszy raz poczułem na własnej skórze, że jestem obywatelem 3 kategorii bo drugiej to są ciemnoskórzy Afrykanie (żeby nie określać sprawy wprost) którzy na BF grają z lepianek. A proszenie się chłopaków z Londynu o najprostsze informacje którzy zupełnie nie rozumieją o co mi chodzi i czemu sam tych info nie przejrzę, jest zwyczajnie uwłaczające.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń