poniedziałek, 20 marca 2017

Czarne chmury (tydzień 9)

witam

Ostatnie siedem dni to nie był najszczęśliwszy okres mojej hazardowej historii a poza brakiem fartu cechował go także zupełny brak intuicji. Tak okresowo bywa, że prawo Murphiego, o tym że wszystko pójdzie źle jak to tylko możliwe, działa w całej rozciągłości. Nie przywiązywał bym do tego większej wagi, w końcu nie ma tragedii, ale nie ma co również ukrywać. Koncepcja nie wychodzi  i potrzebne są szybkie środki naprawcze.
Suma summarum
RB = 980/2000

Wtorek, 21 marzec, godzina 20'00"
W tym tygodniu nic się nie naprawi. Oferta do niedzieli jest zupełnie niestrawna.
Dlatego też, dla jaj, wziąłem lekko angielską dublę której nie polecam:
Maidstone v Sutton  1 2,50  result 1-1
Gateshead v Guiseley  1 1,52  result 1-1
ako 3,80

Result: 22'50"
Znajomość angielskiego tematu równa zeru. Swoją drogą co mogło przyjść niepoprawnemu wielbicielowi remisów jak nie remisy. Widzę to wszystko bardzo ciemno.....
Jedno co dobre to fakt, że na trwałe oderwałem się od tych chorych, wyspiarskich dubli....

Środa, 22 marzec, godzina 11'10"
Panta rhei ale możliwości w ofercie nie przybywa. Przesłuchuję zatem utwory Jacka Kaczmarskiego których na szpulach magnetofonu "Tonette" miałem kilka setek, a robię to z powodu 60 rocznicy urodzin Mistrza.
Znalezione obrazy dla zapytania magnetofon tonette
Stary utwór jak najbardziej polityczny....(pewnie mało kto słyszał go wcześniej)
https://www.youtube.com/watch?v=6E71H6T09G8
Pamiętam jak koledzy z podziemia pytali, po co to zbierasz. Przecież Jacka można zaprosić osobiście i zorganizować koncert na Hożej. Tak było....:)

PiS: 13'10"
Nie wszystkie pojedynki z oferty są aktywne a z tych które udało się zagrać wydumałem konglomerat optymizmu, fartu i dobrej zabawy.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310811799075347461&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

PiS: 20'30"
W rosyjskim hokeju VHL dwa mecze play off i oba remisy. Wchodziłem na hokej i nawet to pasowało ale nie zdecydowałem się zagrać. Szkoda, cholerka....Już nie piszę, że w  kosza (z kuponu) też remis ale zakład trafię jak uda się wygrać gospodarzom po dogrywce.
Ciekawa strona do analiz: http://www.sofascore.com/pl/

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz