poniedziałek, 6 marca 2017

Bilans RB (tydzień 7)

witam

Od południa miałem dość istotne spotkanie do którego musiałem się prawnie i mentalnie przygotować sięgając głęboko do zasobów pamięci, tak więc czasu na poranny wpis nie było zupełnie. Zresztą nie ma się czym chwalić bo choć "czapki" tym razem wchodziły jak na zawołanie to zupełnie zawiodły remisy. Wstawiałem je w nieszczęśliwych miejscach i grałem często nie te kraje które akurat byłyby mi przyjazne.
Tak czy owak wahadło wychyliło się w stronę zła ale prawdę mówiąc niewiele to zmienia. Cele są określone scenariuszem długodystansowym. Jak wreszcie "zajarzy" to dalej będzie z górki....
Suma summarum
RB = 1800/2000

Wtorek, 7 marzec, godzina 11'30"
Coś się musi dziać tak więc postawiłem kilka rozpisów 5/13, między innymi takie:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310661799013040692&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310661799011940737&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
RB 210/1800

cdn
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Witam Panie Pawle zwracam się do znawcy piłki na wyspach. Dzisiejszy mecz według mnie czpa dnia Huddersfield - Aston Villa goście z plagą kontuzji aż 11, kurs na gospodarzy, którzy są mocni u siebie to 1,95. warto mocniej uderzyć???
    Borys

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Zupełnie nie mam pojęcia. Od Anglii trzymam się z daleka i przestałem już sprawdzać składy i możliwości poszczególnych ekip. Jedyne co chciałem włożyć do rozpisów to Brighton 1,57 w STS super oferta ale naciskałem notowanie 100 razy i nie przyjmowało się (system STS nie znalazł)
    To samo mam zresztą z jednym z meczów w Indiach. Taki los....:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj czapa dnia na Plus szkoda, że nie mocniej zagrałem. Ale jest do przodu.
    Pozdrawiam Borys.

    P.S. Dziś kolejna czapa Barcelona win 1,50 nie widzę żeby przegrali, nie oni.

    OdpowiedzUsuń