niedziela, 19 marca 2017

Byle do wiosny

witam

Znalezione obrazy dla zapytania wiosna

20 marca o godzinie 11'29" rozpocznie się w Polsce astronomiczna wiosna. Puste ławki zapełnią się parami ugodzonymi strzałą Amora więc może i ja odnajdę swoją szaloną pięćdziesiątkę która zniesie koszmarne obcowanie z niepoprawnym hazardzistą. Pewnie nie, bo do tanga trzeba przecież dwojga no i przede wszystkim takiej przygodzie trzeba by wyjść naprzeciw,.a mnie się póki co nie chce podejmować jakichkolwiek wysiłków w tym kierunku.
Poza tym ciągłe wysłuchiwanie, że oto jakaś japońska Okayama strzeliła bramkę z karnego na 2-1 w 94 minucie czym zniszczyła mi początek czterech nocnych rozpisów 5/13 musi być z zasady nie do wytrzymania.
Ok, tak więc zasadniczo kończę zimę a przykładowe, nowe kupony poszły w takim i podobnym formacie:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310781799019740592&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310781799232940637&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

Istotny problem mam z Legią Warszawa. Obiecałem sobie stawiać ich w każdym ligowym meczu do końca rozgrywek ponieważ imho na naszym rynku nie mają konkurencji. STS w Hicie Dnia płaci za nich 2,40 a mnie nieoczekiwanie naszły wątpliwości.....

PiS: 13'10"
Z STS mam coraz większy problem. Przynajmniej pięć pojedynków nie jest aktywnych chociaż kursy wiszą na stronie. To jakiś absurd bo niedawno je grałem.
Przeskakuję do Miksa i Milenium, sorry Gregory....

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz