niedziela, 29 stycznia 2017

Pora na Miks

witam

Od kilku dni zbieram się żeby napisać tekst polityczny który chodzi mi po głowie ale jak przychodzi co do czego to brak czasu skutecznie zbija mnie z pantałyku. Co by nie mówić "dobra zmiana" ma się dobrze, opozycja dołuje coraz bardziej i na tym poprzestanę.
Dzisiaj hazard zacząłem od Miksa. Postawiłem skoki i niech moi latają jak doktor P sweet Tulipan na portugalskie plaże.
Kraft v Żyła 1 1,32
Kot v Leyhe 1 1,32
Freitag v Kubacki 1 1,40
RB ako*0,88 = 2,14 stake 100/2406

Z Watford trochę przygasłem. Trener "Szerszeni" mówi coś o skupianiu się na meczach ligowych i głębokiej wymianie składu. Tak jakby w lidze byłoby coś do prestiżowego zagarnięcia. A przecież drużyna zawsze była pucharowa. No nic to, zobaczymy jak będzie ale couch ma u mnie krechę na starcie....
http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/FA+Cup
https://www.theguardian.com/football/live/2017/jan/29/millwall-watford-fa-cup-live
http://www.soccerbase.com/teams/team.sd?season_id=149&team_id=2741&teamTabs=stats&season_id=149
Widzę to ciemno....

Result: 17'30"
O dzisiejszej niedzieli chciałbym jak najszybciej zapomnieć.
Dwóch bohaterów to trener Watford wystawiający do Fa Cup drugą drużynę i skoczek prowadzący po pierwszej serii w pojedynku (3,9 pkt) żeby w drugiej zachować się jak junior. Mógłbym to skwitować słowami generała wizytującego kompanię w filmie "CK Dezerterzy" - Nie przyznawaj się, że jesteś Niemcem......

Tygodnia mam dość, już nic nie zagram. Jedyne co mi zostało to pooglądać równoczesne zmagania aż na trzech interesujących mnie torach wyścigów konnych w Sam Houston, Sunland Park i Turf Paradise....
A jutro rano jako świadek do Sądu w absurdalnej sprawie Wspólnoty Mieszkaniowej. Kłócą się jak PIS z PO co najmniej. Jak ja wstanę o świcie ?

cdn
pozdrawiam

2 komentarze: