sobota, 14 stycznia 2017

Biznes rodzinny

witam

Choć powszechnie wiadomo, że z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciach to akurat biorąc pod uwagę doświadczenia hazardowe, przywołanej definicji nie mogę póki co potwierdzić. Eldorado zdarzało się zwłaszcza na końskim Służewcu wcale nie rzadko.
Przyszedł czas, żeby odnowić to dzieło bo oto bratanek zaproponował mi zespołową walkę z naszymi milusińskimi bukmacherami. O tyle mi to odpowiada, że jako gość już mocno stateczny i odpowiedzialny z pewnością bardziej przyłożę się do zwiększenia skuteczności wysyłanych kuponów sprawę traktując wyjątkowo ambicjonalnie.
Żadnych gwarancji jednak dać nie mogę. Co więcej liczę się z tym, że wspólny licznik będzie topniał szybciej niż ustawa przewiduje ponieważ jest oczywistą oczywistością, że po drugiej strony barykady nie stoją filantropi tylko łupieżcy czyhający na nasze oszczędności....:)
Zaczynamy skromnie. 2000 (1000+1000) a projekt ruszy od niedzieli. Pod sygnaturą BR (teraz BR2000) będę prowadził stan aktualny na blogu i niech to rośnie, rośnie, rośnie aż zera nie zmieszczą się na stronie.
Pora na szerokie rozpisy nie jest najlepsza ponieważ oferta bywa skromna. Tym niemniej jakąś niszę postaram się odnaleźć. Chciałbym wstępnie aby to była ostra gra w rodzaju 5/13*2P co wymaga minimum 19 pozycji. Spore ryzyko, ale nie obiecywałem, że będzie łatwo.

Dzisiaj w planach raczej króluje oglądactwo. Kobiecy biathlon, skoki narciarskie a wieczorem wyścigi w Sunland Park i Turf Paradise...
A w STS jakieś żarty. Chciałem lekko postawić Justin Thomas win razy Justin Rose (1-10) 1,50*1,85 w golfowym turnieju na Hawajach ale zdarzeń nie można wg buka ze sobą kombinować. To już lekka przesada bo takie zdarzenia nijak się nie wspierają...:)
Powiem więcej, nawet są niekorzystne dla gracza ponieważ w dubli JT zajmuje miejsce panu JR któremu zostaje tylko 9 szans...

Result: 20'00"
Poobiednia pozycja relaksacyjna którą zwykle przyjmuję jest bardzo niebezpieczna dla kibiców. Zasnąłem na początku biathlonu a obudziłem się pod koniec skoków. I tyle było dzisiaj z gry i z dopingu.

Niedziela, 15 stycznia, 10'00"
W ramach zbyt małego wyboru - do projektu BR wybrałem dwa, takie oto rozpisy:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310151799305535850&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310151799172635943&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

Result:
Schempp ty leszczu. Dwa pudła na ostatnim strzelaniu to obciach....
Sporty zimowe w ogóle wyszły mi podle ale najbardziej załamała mnie bramka w 92 minucie w Indiach bo remis stał na zicher w sobotnich kuponach.....

Odcinek 3
https://www.youtube.com/watch?v=meBI0dmQRws
oraz wyniki turnieju golfowego na Hawajach...
1Thomas J.-27F-559646565253
2Rose J     .-20F-666646664260
3Spieth J   .-19F-765676663261
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz