środa, 25 stycznia 2017

Francuska mizeria

witam

Co można zrobić kiedy śpi się do szesnastej a co dzisiaj się dokonało. Nie pamiętam już czy kiedykolwiek tak miałem ale ten fakt skłania do zastanowienia czy nie przygotowuję się czasem do snu wiecznego.
No nic to. Przejrzałem ofertę i zmartwiły mnie kursy na remisy w lidze francuskiej. Średnia STS jest mocno zaniżona w stosunku do większości światowych notowań i aż odechciewa się to stawiać. Tym bardziej, że iksy jakoś tam zawodzą a przynajmniej te na których mi zależy.
Ok, trzeba się zaraz znowu "kimnąć" :)
Ale przed tym procesem zagrałem dla jaj:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310251799248101440&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310251799145401730&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
RB 34/2406

Może z tej flanki coś ustrzelę.

PiS: 13'20"
Nasze panny Chwalińska/Świątek a także kawaler Kacper Żuk już w półfinałach debla Australian Open.
W uzupełnieniu opis do kuponów.
Stoi tam Watford a jak wiadomo, Anglia mi wyjatkowo ostatnio "nie leży" i miałem omijać wyspy szerokim łukiem. Tym niemniej nie wyobrażam sobie żeby jeden z moich ulubionych walczaków odpuścił sobie te ważne derby i zastanawiałem się nawet czy nie stawiać ich z handicapem -1,5 :)
Stoch jest w tej chwili lepszy od stawki o wiorstę ale czy wygra wie tylko wiatr.
Rosyjski hokej wyłącznie na zasadzie różnicy kursów z pewnym bukiem którego uważam za najlepiej zorientowanego w temacie. Być może na wyrost.
Afrykańska ustawka bardzo prawdopodobna.
Wymienne remisy na zasadzie fartu, jak to remisy...:)

Result: 18'20"
Pro Piacenza na 2-1 w 93 minucie. Czy to jest normalne czy ktoś mi źle życzy ?
PiS: 20'00"
Jarosław, tak się nie godzi...:) - to rzecz o hokeju, oczywiście :)

Znalezione obrazy dla zapytania chwalińska światek
Iga Świątek i Maja Chwalińska w finale Australian Open

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz