poniedziałek, 30 stycznia 2017

Bilans RB (tydzień 2)

witam

Właśnie skończyła się uczta wyścigowa na amerykańskich torach. Szczególnie w Sam Houston w Teksasie rzecz wyglądała imponująco ponieważ po wysoko dotowane nagrody zjechali się panowie Leparoux, Albarado, Geroux i Jose Ortiz, i nieoczekiwanie ten ostatni zgarnął niemal wszystko.
Na swojskim podwórku lekkie rozczarowanie. Fakt, że jeszcze choćby Watford mógł sprawę uratować bo stał na wszystkich kuponach ale jak pisałem wczoraj, trener nie zajarzył szpilu. Inna sprawa to okoliczność taka oto, że uparłem się jak osioł. Nic to.
Mocno (60%) stał też w rozpisach remis Egiptu z Maroko gdzie na chyba 3 minuty przed końcowym gwizdkiem sprawa się rypła.
Suma summarum:
Stan początkowy 2000
Licznik RB = 2380

PiS:20'50"
Sprawa do poważnego zastanowienia to ta trypla w skokach narciarskich. Tak prawdę mówiąc niewiele mogła wnieść do bilansu a ryzyko jak zawsze, zwłaszcza ostatnio, spore. Zamiast - mogło być osiem rozpisów 5/13 a to system na 6 rozdzielnych podwójnych, trzy wymienne iksy i cztery "czapki". Bez wątpienia korzystniejszy manewr.

PiS:00'27"
Oferta póki co mocno uboga więc wziąłem na szybko jakąś lewiznę...
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310311799174001546&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310311799314501588&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
RB 28/2380

Result: Nowokuźnieck v Władywostok, wyrównująca, zła bramka na 6 sekund przed końcową syreną. Widać, że te kupony idą na zatracenie...:)

cdn
pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Witam Panie Pawle mnie dziś kusi Luton kurs około 1,70. W tabeli różnica ogromna ale jak spojrzę na bezpośredni pojedynki to śmierdzi X. Może jakaś podpowiedź.

    Pozdrawiam Borys

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Też chciałem to stawiać "z oka", i też spojrzałem na h2h. Ale ja się z Anglików leczę więc pasuję.
    Gorzej, że znowu chciałem wysłać rozpisy w ostatniej chwili, STS zrobił przerwę techniczną i pomysł poszedł na śmietnik. Może nie wejdzie.
    Kheybar Khorramambad v Aluminium Arak X

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasi (STS) dodają niektóre bardzo lokalne ligi (tak jak drugi Iran na przykład)w ostatniej chwili, potem jest zbyt mało czasu do zastanowienia - a jak na dodatek dojdzie przerwa techniczna to już całkiem kanał z tego wychodzi.
    Jak grałem w nocy to wielu dzisiejszych możliwości jeszcze nie było.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Baderan Tehran - Rah Ahan 0:0
    Fajr Sepasi - Oxin Alborz 0:0
    Kheybar Khorramabad - Aluminium Arak 1:3
    Malavan - Bushehr 0:0
    Rafsanjan - Naft Ahvaz 1:1
    Sirjan - Mazandaran 2:2
    Esteghlal AHV - Mes 1:5

    W Iranie na 7 meczów 5 remisów. Dobrze, że akurat nie w tym który miałem brać na zicher...:)

    OdpowiedzUsuń