piątek, 20 stycznia 2017

Banialuki

witam

Ok. Przetrenowałem na nowo kilka przeglądarek ale żadna nie spełniła oczekiwań. Wolne, zamulone. Nawet słynny lis nie okazał się ognisty. Może się po prostu przyzwyczaiłem i do Google i do Chrome a może przez dłuższy czas powygrywałem odpowiednie rozszerzenia.
Tak czy owak wracam do szukania niewielkiej ale nieco uciążliwej usterki która pozwoli mi normalnie pracować na starych śmieciach. A wygląda to tak.
Są dwa paski które pokazują otwarte strony. Na samym dole "nowe okno" oraz na samej górze "nowa karta". Problem jest z kartami które jak by to powiedzieć, nie są stabilne. To znaczy kiedy otwieram drugą (a zwykle miałem ich tam po kilka) to wracając do tej pierwszej system zaczyna jej szukać. Adres jest ok ale przez to ciągłe szukanie traci się czas a czasem nawet logowanie czy tekst na pisanym właśnie blogu.
Dotychczas nigdy tego nie miałem i co więcej na kompie stacjonarnym takie coś się nie przytrafia. Słowem, w tym dobrym, starym wariancie do którego chcę wrócić czytam jakąś stronę, klikam w inną kartę i jak wracam to za kliknięciem mam dokładnie to com przed chwilą opuścił. Ta funkcja nie zmieniła się w "nowym oknie" i tam wszystko działa po staremu. Tyle, że z dolnym paskiem (można powiedzieć głównym w stosunku do górnego) trudniej szybko operować.
No nic, może ktoś ma pomysł bo pewnie trzeba coś odznaczyć, uruchomić czy uaktywnić w konkretnym miejscu. Tyle, że nie mam już pojęcia gdzie...

Sobota, 21 stycznia, godzina 01'00"
Chciałem wysłać w STS poniższy kupon ale wyświetla się kolejny raz komunikat - "kurs jest zablokowany". Nie napisali tylko który. A sprawdzić nie ma jak. Musiałbym każdą z pozycji zagrać za minimum jako singiel. To znaczący minus w tym ich systemie.
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=1&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Ciekawe co by z tego wyszło :)
Ok, okazało się, że Polski boją się trzymać na zwycięstwo w Zakopanem. Nic to, wysłałem zatem tańszy wariant skoro miałem już coś takiego w planie....
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310211799235404685&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
RB 26/1876
PiS: 12'05" - kolejne 4 kupony 52/1876, podsumowanie tygodnia, w niedzielę wieczorem....

cdn
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Witam
    Śledzę bloga na bieżąco i po tym wpisie skojarzyłem że u mnie jest ten sam problem z kartami. Poszukałem w necie i znalazłem rozwiązanie.

    W skrócie: proszę wpisać w adresie przeglądarki chrome://flags/#automatic-tab-discarding i z dostępnych opcji wybrać "Wyłącz". Uruchomić ponownie Chrome. Powinno pomóc.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, wielkie dzięki, zaraz to sprawdzę...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zastosowaniu powyższej instrukcji system wrócił do normalnej i dużo wygodniejszej formuły. Dzięki. Sam bym na pewno nie rozwiązał problemu.
    Swoją drogą jak szeroki wachlarz ustawień otwiera się pod podanym adresem.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń