wtorek, 31 maja 2016

Czas mi upływa za szybko

witam

Siedzę nad analizami problemów i próbuję wytwarzać prawne majstersztyki ale z hazardem to nie ma nic wspólnego. Zasadniczo to nawet nie bardzo mam czas i chęć przeglądać ofertę skoro z góry wiem, że nic tam dla siebie nie znajdę. A życie ucieka przez palce.
Ale co ja narzekam. Dawniej człek się rodził i schodził a przez całe jego marne istnienie wydarzyło się tylko tyle ile zjadł, ile się przespał i ile niewiast obłapił. Nuda, nuda, nuda.
Cóż, obiecuje sobie, że wezmę się za siebie i chyba zacznę od jutrzejszych 35 milionów w Lotto. Od razu kiedy to piszę, morda mi się śmieje i w myślach wydaję kapustę. Miło było przez chwilę pomarzyć a teraz wracam do roboty. Przez tydzień odwaliłem połowę istotnych zadań a z resztą muszę uwinąć się do MŚ.

PiS: 23'50"
Zaniemówiłem po porażce Radwańskiej.
Po meczu nawet miałem taki oto pomysł, coby zaproponować IAAF mój pojedynek na 100 metrów z czołowym stumetrowcem (lekkoatletą) na przykład z Jamajki....który rozegramy na basenie. Trzymam zakład że nie utonę pierwszy.

Środa, 1.06 godz.11'20"
W nocy, po dłuższej przerwie, próbowałem puścić tanią serię remisów 5/13 a zaczęło się od meczu na samej górze kuponu...
02:30TupiJoinville    1 : 22.503.003.00
bramka dla gości w 94 minucie.
Tak więc jak widać - dalej nie ma to sensu...Czekam na lepsze czasy

PiS: 23'10"
Pozwoliłem sobie "dla jaj" na małą serię 5/13 ale jak to wejdzie to sam się zdziwię. Nie moje klimaty....
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311531699090583387&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311531699263083467&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz