czwartek, 12 maja 2016

Tsunami

witam

Wczoraj zająłem się wyłącznie polityką i od samego rana do późnej nocy oglądałem relację z Sejmu RP.
Tutaj jej pełen zestaw z podziałem na role:
https://www.youtube.com/results?search_query=audyt+11.05.2016
Zasadniczo większość spraw była już znana, część była widoczna gołym okiem, ale zebrane w jeden blok nazwany roboczo audytem 2008-2015, robiła piorunujące wrażenie. Kilka faktów jak na przykład ten z Ambasady RP w maju.2010 roku zwyczajnie szokuje i musi mieć w trybie natychmiastowym swoje prawne konsekwencje.

Z uwagi na powyższe w hazard się nie bawiłem. Kolarzy zostawiłem w spokoju zupełnie a tylko śladowo puknęła mnie Legia (po 4,30 przy stanie 0-1). No cóż, wyszła słaba ocena warszawskich możliwości.
Dzisiaj w Giro d'Italia pierwszy górski etap.
https://www.youtube.com/results?search_query=audyt+11.05.2016
Nie, żeby jakoś specjalnie trudny dla specjalistów od tego typu wzniesień ale na pewno coś wnoszący do późniejszych analiz.Obejrzę go ze zdwojoną uwagą.
A póki co otwieram STS i "lukam" co mają do zaoferowania...
Zacząłem od Rafała Majki. A dlaczego nie...:)
U nas 35,00 (na giełdzie 65,00) - ale za pół paczki papierosów co mi szkodzi pomarzyć.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz