piątek, 22 kwietnia 2016

Ohydny system utrudnień

witam

Wczoraj późnym wieczorem usiadłem do tradycyjnego wydruku oferty która zawierać miała pojedynki z Francji (liga 2,3), Japonii (2), Jordanii, Iranu, Hiszpanii (3), Włoch (3), Rumunii (1), Egiptu, Hondurasu, Indii, Maroka i Omanu oraz z przyzwyczajenia kompletu meczów angielskich ale spotkała mnie niemiła niespodzianka. Parszywa drukarka nie przyjmuje rozkazów, zbiesiła się i strajkuje. Czy coś wcisnąłem ostatnim razem, czy to jakiś wirus lub podobny drobnoustrój nie sposób mi teraz wyjaśnić. Podstawowe parametry i ustawienia są w porządku a nie mam czasu ani chęci żeby brać się za czytanie szczegółowej instrukcji.
Zapuszczę "combo fix", "odkurzacz" czyli moje ulubione systemy czyszczące i może to pomoże. Inaczej nie zdążę z analizą, nie ma mowy....
Ok, biorę się do dzieła....

PiS: 13'00"
Z kilku wysłanych, mało skoordynowanych serii wrzucę taką oto:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311131699078047229&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311131699390447290&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1

PiS: 22'20"
Francję mogłem lepiej rozegrać bo było czym. Drużyny które lubią remisować trzeba było wstawiać zamykając oczy (Paris Fc, Valenciennes) choćby jako podwójne. Bo oczywiście na trzy mecze z dwoma opcjami dwa znowu nie weszły (to już jest granda) z czego Clermont (0-1) nie wykorzystał w końcówce karnego....(piszę o kuponach z poprzedniej notki)
Pretensje do siebie mam ogromne. Była szansa zrobić niezłą rozpierduchę. Wystarczyło nie zważać na ruchy kursów i grać swoje.
Łatwo mi oceniać wczorajszy dzień pomimo, że jeszcze trzy pewniaki do rozegrania. To dlatego, że bez pewniaków w podobnych klimatach mam kilka innych serii...Dla przykładu:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311121699310206828&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Zysk 19/1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz