środa, 13 kwietnia 2016

Królestwo za święty spokój

witam

Może jestem już przewrażliwiony ale powoli zaczyna mi przeszkadzać wszystko co się rusza. W nocy dyskoteka pod domem, w dzień kocia muzyka z lewackich stacji wrzeszcząca przez otwarte okna sąsiadów. Jak żyć żeby nie zwariować.
I w takich oto okolicznościach przyrody przychodzi mi opracowywać nowy zestaw kuponów. Wiadomo z góry, że nic dobrego z tego nie będzie. Jedyny sposób na koncentrację to metoda Sherlocka Holmesa który skomplikowane problemy rozwiązywał przy grze na skrzypcach. Co prawda grać na skrzypcach nie umiem ale może będzie to własnie znakomite lekarstwo na wytrzymałość "uszną" okolicznych brutali......

Niedzielę 10 kwietnia, niemal całą poświęciłem skupieniu nad obchodami 6 rocznicy Tragedii Smoleńskiej a od 19-tej (właściwie od 20-tej) maszerowałem niemal w pierwszym szeregu Smoleńskiej Manifestacji gdzieś tak pomiędzy samochodem Jarosława a Vanem BOR-u. Tłok był przeogromny ale w owym ścisku dało się odczuć jedynie pozytywne emocje i życzliwe fluidy. Bardzo to budujące.....

Za hazard zaraz się zabieram. Drukarka, markery i otwarte strony internetowe czekają już rozgrzane do czerwoności.

Czwartek 14.04, godzina 12'25"
Na dobry (??) początek sieknąłem coś grubiej niż zwykle (odjazd) dwu-blok prywatny pod tytułem:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311051699363544351&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=311051699213444566&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Odjazd - bo wyznaję zasadę, ze lepiej mieć więcej kuponów najtańszych ze zmiennymi....

Result: 20'40"
Wystarczyło zamknąć oczy i brać cały asortyment, no chociaż pięć sztuk.
Nota bene, remisem nie zakończył się jedyny mecz na który przecież najbardziej liczyłem...

IRAN: Persian Gulf Pro League1X2
14:30Rah AhanZob Ahan1 : 13.802.802.00
14:30SepahanEsteghlal AHV1 : 11.304.0012.00
15:00Esteghlal KhuzestanNaft Tehran0 : 02.402.703.30
15:00Padideh KhorasanGostaresh2 : 12.602.802.88
15:30TractorSaba Qom1 : 11.703.304.75
16:30SaipaSiah Jamegan Khorasan 1 : 12.252.803.50

PiS: 1'45"
Niesamowity wywiad bo jeśli tylko część jest prawdziwa to i tak szok...
Niestety watek smoleński mocno przekręcony.
https://www.youtube.com/watch?v=uv1aF-IU0Jk
https://www.youtube.com/watch?v=r7bxtoYbRuc

cdn
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Panie Pawle,
    Widzę że gra Pan w sts więc zaptam moze Pan wie: postawiłem wczoraj na to że Lewandowski strzeli gola, jak wiemy wszedl w 84 minucie gila nie strzelił s zakład mam przegrany. Nie jest tak (lub było) ze w takim zakładzie zawodnik musi zagrać od piczatku meczu lub przynajmniej całą połowę? Jest sens pisać reklamacje?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Nie chcę się wypowiadać autorytatywnie ale moim zdaniem ma tutaj zastosowanie punkt 14.7 (strona 29) regulaminu
    https://www.sts.pl/pl/customer-service/regulamin/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O dzięki, wychodzi że zakład ważny, ale jak dla mnie całkowicie bez sensu. Trzeba odpuścić sobie tego typu zakłady...

    OdpowiedzUsuń