niedziela, 11 października 2015

POLSKA, Biało-Czerwoni....

witam

Wczorajsze rozpisy nie zrobiły przełomu. Japonia (4/5), Portugalia (4/6) a w późniejszych kuponach Argentyna (3/3) nie zdołały w sposób kategoryczny przechylić szali nieszczęścia w Maroko i rosyjskim hokeju. Czy to, że dnia nie udało się tylko przegrać jakoś mnie jednak rozgrzesza ?
No chyba tak. Do wiadomości muszę przyjąć oczywisty fakt, że żeby to się wszystko do kupy złożyło muszę trochę poczekać tak jak i w każdej innej dziedzinie polegającej na szansie i rachunku prawdopodobieństwa. I wypominać sobie, że zamiast nietrafionych złogów mogłem postawić na niższą Hiszpanię (która też figuruje w klimatach X-boom) to powiedzieć, że gdyby babcia miała wąsy, byłaby dziadkiem.
Swoją drogą ten popularny niegdyś slogan, teraz, w tym zidiociałym świecie, można już przekuć na rzeczywistość zwyczajną decyzją administracyjną. W pale sie nie mieści.

Mecz Polski z Irlandią (2,10 w Hicie dnia) to coś co będę dzisiaj forsował. Furda tam, że wyspiarze są lepsi od Niemców (o jedną bramkę). Mamy to wygrać i tyle w temacie :)
Dodam do tego Albanię (2,05) i na pierwszym wysłanym Ako cieszy oko kumulacja 4,31

Pojadę też przez lekkie jak zwykle rozpisy i choć wściekły jestem na sobotnie kupony a w nich Maroko i rosyjski hokej to nie odpuszczę ani specjalistom od remisów (RSB Berkane) ani miłośnikom gumowego krążka (w Togliatti)...

Donald (Luke oczywiście) po piątkowej wtopie, wczoraj osiągnął najlepszy wynik rundy i iluzoryczne szanse na win, zachował...

Result 22'50"
Polska 2-1, Albania 3-0, Berkane 0-0

cdn
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Cześć
    Mam pytanie do "szachisty"

    Dzisiaj w ofercie STS kursy na remisy w szachach wydają mi się jakieś duże w stosunku do tych do których się przyzwyczaiłem. Czy są jakieś statystyki, jaki procent meczów tej rangi (turniejowej) kończy się X
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Paweł
    Kiedyś było kilka stron oferujących zestawienia z różnych turniejów łącznie ze statystykami jakich potrzebujesz. Jestem w pracy i oczywiście strony są poblokowane. Jak będę w domu to się przyjrzę jeszcze temu tematowi. Co dziwne sts nie jest zablokowany i popatrzyłem na kursy i faktycznie są dziwnie wysokie. Z tego co pamiętam to zwykle remis miał kurs około 1,8-1,9 ale nie jestem tego pewny. No i jeszcze jedną rzecz trzeba wziąć pod uwagę, jakie jest tempo gry. Jeżeli każdy zawodnik na partię ma około 1,5 go 2 godzin na grę i ewentualną dogrywkę to procent remisów jest dość spory ale jeżeli tempo jest np pół godziny na partię lub 5 minut na partię to procent remisów spada i proponuję najpierw to sprawdzić
    Pozdrawiam
    Szachista

    OdpowiedzUsuń