piątek, 30 października 2015

Dwie drogi

witam

Właściwie już dzisiaj bo do 3 rano testowałem swój fart na weekend.
Po nieudanym hokeju zdecydowałem się na dwa single i oto Włosi z Savony wyrównali na 1-1 w 92 minucie a w nocy Santa Fe wbiło sobie samobója na 1-1 w minucie 91.
Czy to dobry omen trudno powiedzieć.
W piątkowy ranek postanowiłem przejechać się dwoma wariantami które może na końcu jakoś zmiksuję.
Pierwszy to wyłącznie druga i trzecia liga francuska.
Drugi to Maroko, Argentyna i sporo hokeja.
Jednak póki co muszę napisać dwa terminowo ważne pisma więc reszta niebawem.

PiS: 14'50"
Kłopoty, kłopoty, kłopoty. Głównie z niemal 40-letnimi dziećmi i żeby było śmieszniej nie z własnymi....
Przez to wszystko przepuściłem czysty mecz w Iranie (1-1). Szkoda.
No nic, wróciłem już z tułaczki po urzędach i trzeba brać się do roboty chociaż w mózgownicy kłębią się przeróżne, najczęściej niekorzystne życiowo motywy. Dość....
Ok, na początek Agnieszka Radwańska.
W półfinale trafiła na Muguruzę czyli jedyną którą musiała ominąć. Szanse na finał ma moim zdaniem niewielkie ale ja jej ogrywać nie będę. Liczę po cichu, że młodość Hiszpanki może sprawić jej psikusa a testosteronu zabraknąć w aptece.
Tak więc trochę szczęścia, dobrych pierwszych serwisów i garść wrodzonego sprytu a będzie jako tako. Czy wystarczy - nie wiem.
Z rozpisem Francji mam pewien problem. Tych remisów w ligach 2,3 wcale nie musi być za dużo. Wstępnie założyłem, że 6, tyle że zupełnie nie wiem które akcentować a które podpierać. Do 20" jeszcze sporo czasu więc może ruchy kursów coś mi wyjaśnią.

Result 22'20"
Choć udało się wygrać to ewidentnie spieprzyłem dzień. Hokej był dzisiaj niepotrzebny (poza Sarov) a trzeba było do bólu tłuc Francję (weszło 7 remisów w tym 4 akcenty). Totalnie źle dobrałem kraje boczne a wybierać było z czego....
Z kuponów ten najśmieszniejszy...
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313031599200655960&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Zysk 9/1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=313031599140155993&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
Drugi, od tej samej serii (2 warianty z trzema meczami dwu drogowo) - Zysk 3/1

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz