piątek, 2 października 2015

Francuska misja

witam

"Ożeszku" - czyli przywoływanie pospolitego owocu leszczyny z taką właśnie pisownią, było mottem dnia wczorajszego. CSKA nie miała prawa zremisować ale na Super ofercie STS poległem już nie raz. Zresztą nie raz przed nią przestrzegałem. Prorocy jacyś czy co, wrzucają tam super kursy które zbyt często nie wchodzą. Z pozostałych, Kazań też nie miał prawa przegrać a poległ 0-1 tak samo jak i Finowie. No cóż, po prostu leszcze. Każdy z tych pojedynków to furmanka kasy i tyle o czwartku...Dość.

Dzisiaj nowy dzień.
Miałem popracować w nocy nad weekendem ale kołderka tak przymilnie się wdzięczyła, że poszedłem spać wcześniej niż zwykle. Zdążyłem jedynie wydrukować ligę francuską i nanieść na niej stosowne, kolorowe uwagi a także wpisać do kajetu 13 meczów hokejowych (głównie na 3.10)  i 10 piłek spoza Francji podejrzanych w moim mniemaniu o chęć podzielenia się punktami.
Zaraz się tym zajmę dogłębnie a jak dojdę do ciekawych idei to się wnioskami na blogu podzielę....
Wielka szkoda, że nie zastosowałem konsekwentnie metody p.t. "nocne harce" i nie wysłałem kuponów z dwoma amerykańskimi "czapkami" na nowych rozpisach. Byłoby już co bronić i zawsze wtedy łatwiej coś sensownego skonstruować.

PiS 15'10"
Propozycji zrobiło się zdecydowanie za dużo a pierwszy dwupak wygląda następująco..
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312751599160753957&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=312751599289854034&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
I teraz, co z tego usunąć, żeby podostawiać kolejne opcje. Oto jest pytanie...

Result: 21'55"
I po Francji. Bramek w drugiej i trzeciej lidze tyle, że można by obdzielić ichnie trzy kolejki. Remisów jak na lekarstwo tak więc piątkowy sukces trzeba włożyć między bajki.
Zły ruch z Ruchem a szczyt nietaktu to bramka w 89 minucie w Maroko, co tam się rzadko przecież zdarza.
Francuski Lucon (92 minuta) też bez sensu.
Nic to, jutro będzie lepiej...

cdn
pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. fjolnir z podpórką na remis ?
    r

    OdpowiedzUsuń
  2. Nimes home 0-4-0 więc dziś pewnie im się znudzi i wykręcą 12 ;)
    r

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć
    Fjolnir mam w projekcie 1X
    ale Nimes również na X w akcencie ale bez przesady.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się który Polski X wyciągnąć z Hitów Dnia. Bo, że będzie jakiś remis jestem przekonany...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przede wszystkim szukam "robota". Dubli, czy trypli dającej kurs AKo ok 2,40.
    Najchętniej ze spadających kursów188bet
    pzdr

    OdpowiedzUsuń