poniedziałek, 2 marca 2015

Zakład "fryzjerski"

witam

Co prawda nieco zarosłem i fryzjer mnie ściga ale nie o tym ma być ta opowieść.
I o tym już rano....

Tymczasem puściłem dwa kupony z meczami play-off hokejowej ligi KHL które to wyglądają tak oto:
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310611599086107179&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310611599026207267&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
a jako robot posłużyła tym razem dubla:
Norwich v Wigan 1 1,50  (mecz w środę)
Curzon v Belper 1 1,45  (result 2-2) - O kur...zon, zrobili mnie na szaro, już wole te swoje głupie X-sy
ako 2,18

PiS: 11'45"
Zżera mnie ciekawość jak problem meczu w Singapurze potraktuje STS. Na tę chwilę wystawił dwie oferty na to samo spotkanie....( z różnymi kursami i przeciwnymi, umownymi gospodarzami)
http://pl.soccerway.com/matches/2015/03/02/singapore/sleague/sengkang-punggol/young-lions/1992865/map/
A fakty są następujące. Mecz tak czy siak rozgrywany jest na tym samym stadionie. Na dowód powyższego mapka z dnia 18 października 2014.
http://pl.soccerway.com/matches/2014/10/18/singapore/sleague/young-lions/sengkang-punggol/1940229/map/
Zadanie dla spostrzegawczych. Znaleźć na obu obrazkach 10 różnic. Mnie się nie udało. No cóż....
Kuponów po raz drugi puszczać nie będę (ponieważ rezultat wcale nie jest przesądzony), ale najbardziej stresujące są chwile w których decyzje o wyniku zdarzenia bukmacher podejmuje po rozegranym pojedynku....

Mon
02/03/15
7:30PM
0103
HOUGANG VS YOUNG LIONS
<1 .90="">
1.77
<3 .40="">
3.45
<3 .25="">
3.65

PiS: 17'00"
Jeszcze przed zaplanowaną analizą Ligi Angielskiej małe info dotyczące pewnego typu "na sucho" sprzed kilku dni i sklepu BF - oraz żal, och czemuż to a czemuż nasi nie trzymają golfa (choć pewnie i tak bym nie zagrał bo jak pisałem tylko z nudów i tylko przypadkowo odwiedziłem już po pierwszej rundzie turniejową stronę)
Zniknęła tablica notowań (do której dawałem link) ale było to tak w skróconej wersji 1000  -> 70 -> 1,30, po fatalnej serii skok na 900 -> i powoli zjazd do zera :)
Podpowiem, że przy optymalnych wejściach w tempo (po kolejnych rundach) i wiarę w człowieka kurs wyniósł 900.000/1
Oczywiście nikt by nie wymyślił takiego scenariusza ale co fakt to fakt....
Pedraig Harrington prawdopodobnie nie wygra Honda Classic (jest na ostatnim dołku). I w zasadzie niewiele to mnie dotyczy - ale ogrom sportowych emocji oraz sama myśl, że przecież mogło dotyczyć i że byłoby to jak 6 w "lotto" każe spojrzeć poważniej na kolejne rozgrywki a wnioski przekazywać bratankowi za granicę. Niech sobie chłopak zarobi :)
PiS 17'50"
Trwa finałowa rozgrywka play-off. Jak wygra P.H. to tylko się zastrzelić. Przecież Harringtona i Singha z Fidżi stawiałem w "Fortunie" zawsze jako pierwsze opcje, co przez kilka sezonów opisywałem na blogu.....
-- No i wygrał. Nie chce mi się o tym gadać...
http://www.pgatour.com/news/2015/03/02/live-blog--monday-finish-at-the-honda-classic.html

cdn
pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Paweł,
    mógłbyś bardziej rozwinąć:

    1000 -> 70 -> 1,30, po fatalnej serii skok na 900 -> i powoli zjazd do zera :)
    Podpowiem, że przy optymalnych wejściach w tempo (po kolejnych rundach) i wiarę w człowieka kurs wyniósł 900.000/1
    Oczywiście nikt by nie wymyślił takiego scenariusza ale co fakt to fakt.... -- No i wygrał. Nie chce mi się o tym gadać...

    Co ile jak ?

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć
    To notowania live jakie były w Betfair wzięte z ich historii. Jest tam taka opcja co by sprawdzić jak zmieniały się notowania.
    PH zaczął źle więc kurs na jego zwycięstwo wśród 170 innych zawodowców był 1000 ale na koniec 1 rundy po wielu świetnych zagraniach wszedł do 15-ki i kurs był około 70/1.
    Po rewelacyjnej grze w pewnym momencie miał już 4 dołki przewagi i wtedy kurs był 1,30.
    I nagle bogey za bogeyem w krótkich abcugach spadł poza 20. z ogromnymi stratami.
    Ostatniego dnia już nie śledziłem i kiedy wszedłem sprawdzać kto to w końcu wygrał już były ostatnie dołki i PH znowu na czele.
    Inaczej ujmując - Barcelona w pełnym składzie prowadzi 3-0 z Izolatorem Boguchwała i kurs live na Izo wynosi 1000 (to się nie zdarza w piłce bo jest tylko 1X2 ale przy 174 zawodnikach to normalne)
    I oto wchodzi na boisko młody hpc !!!! Wyprowadza stan meczu na 3-7 strzelając wszystkie 7 gał w tym jedną z własnej połowy. Kurs na Izo spada do 1,30 bo jeszcze kwadrans do końca. I oto łotry brutalnie faulują hpc a Barca wygrywa 8-7.
    I siedząc w punkcie STS stawiasz sobie live bo tak już u nich można...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No i wygrał to znaczy że Honda Classic wygrał P. Harrington
    a ile ?
    Pula nagród to ponad 6 baniek papieru, dla zwycięzcy coś koło bańki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A w podanym przykładzie z Barceloną żeby istniało podobieństwo do opisywanego golfa, to wygrać musiała Boguchwała. Tak więc po 8-7 i ponownym wzroście kursów na Izo do 900/1 zebrał się sztab sędziowski i przy zielonym stoliku anulowali 2 bramki Barcy. Stało się to możliwe dzięki wprowadzeniu tzw "oczka bramkowego" na stadionie miejskim.
    Czyli FT 7-6

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. A z tym przebiciem 900.000/1 trochę przesadziłem
    Kupujesz za 1 zł po kursie 1000, sprzedajesz wszystko po 1,30 i masz 769 na liczniku że nie wygra. Po nieudanych zagraniach i spadku na dalsze miejsce kiedy kurs ponownie wraca do 900/1 następuje "wiara w człowieka" - (rzecz prawie niemożliwa) i za wszystko kupujesz że jednak wygra. I masz 692.301 na win za tę podstawową, postawioną na wstępie złotówkę.
    Tyle, że nie ma świecie takiego kozaka który rozegrałby ten zakład tak optymalnie. Dlatego tez napisałem że to tylko fakt który pozostaje faktem.
    Sam się zastanawiam co bym zrobił gdybym stanął przed powyższymi dylematami...
    Te 1000 sprzedawałbym pewnie już po 100 i za złotówkę zarobił na paczkę fajek :)
    pozdrawiam
    PiS... usunąłem jeden własny komentarz bo zrobiłem błąd w przeliczeniach :)

    OdpowiedzUsuń