piątek, 20 marca 2015

Spacer po innym wymiarze

witam

Szedłem rano Marszałkowską w stronę Mokotowa kiedy na horyzoncie pomiędzy blokami ukazał się monstrualny hologram. Coś na kształt setek sprzężonych ze sobą ekranów TV w wymiarze makro.
Znowu jakaś reklama pomyślałem, gdy nagle z bocznych uliczek zaczęli wybiegać przerażeni Warszawiacy. Wszedłem w jedną z tych uliczek z nieskrywanej ciekawości. W końcu powinienem przecież znać przyczynę paniki wśród współmieszkańców mojego miasta, na mojej dzielnicy i zasadniczo niemal pod moim domem.
I wtedy Ich zobaczyłem. Schodzili z tego swojego podniebnego widziadła jeden po drugim.jak w makabrycznym korowodzie a któryś z Nich zbliżył się do mnie.
Wyglądał jak dziecko i wyraźnie nie umiał się znaleźć w ludzkiej powłoce lecz biła od niego niewyobrażalna, nieziemska siła. Zwalił mnie z nóg jednym gestem a może jednym  spojrzeniem czy podświadomym przekazem. Nie umiem tego określić.....

... A kiedy rozmawialiśmy o moich zainteresowaniach, kiedy wspomniałem mu o hazardzie był zwyczajnie zasmucony. My, powiedział, znamy już wcześniej wyniki tych waszych śmiesznych gierek. I oto to jedno wyznanie przekonało mnie do gościa całkowicie i dało asumpt do długiej dyskusji o której cicho sza..:)
To był oczywiście tylko sen ale może coś drzemie w naszych snach ?

Za chwilę postaram się rozkręcić, tymczasem
zapuszczony przed chwilą jeden z kuponów (najszerszy) - (result: Zysk z kuponu 5/1)
https://www.sts.pl/pl/user/?action=show-ticket-detail&id=310791599253341792&live=&ajaxCall=1&ticket_index=1&fullticket=1
z akcentem na trzy "roboty"
Caja Laboral v Olympiakos 1 2,19  (result 74-73)
moneyline w Betfair 1,80 (na czym się nie znam i wziąłem tylko z RK)
http://uk.site.sports.betfair.com/betting/LoadRunnerInfoAction.do?marketId=117770657&selectionId=7735599&timeZone=Europe/London&locale=en&region=GBR&brand=betfair&currency=EUR
Vitkova v Nowakowska 1 1,55  (miejsca 4/39)
Dahlmeier (1-6) 1,60  (miejsce 2)
ako 2,48
Zavrc v Kalcer 1,40  (result 1-0)
Bristol Rovers v Aldershot 1 1,50  (result 3-1)
Czerno More v Dupnica 1 1,18  (result 1-0)
ako 2,48

PiS: 15'15"
W odpowiedzi na zapytanie, co też bym grał po 1 rundzie golfowego Arnold Palmer Invitational - to jak zawsze sprawa nie jest łatwa a forsowałbym oczywiście swoich starych pupilów: P Harrington, A Scott i nieoczekiwanie K Na.....(M Hoffmann -137 w rankingu, ale z tą przewagą też ma spore szanse)

PiS: 18'20"
A jutro od rana drużynowe skoki narciarskie (9'30") w Planicy, biegi pościgowe mężczyzn (10'30") i kobiet (14'00") w biathlonie, cała liga angielska i 1000 asianów do sprawdzenia. Nie na moje siły....

Result 22'00"
Nimes na 3-2 w 92 minucie....Jaka szkoda, byłby kolejny kupon (kupony) z zyskiem 17/1.

cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz