sobota, 14 lutego 2015

Wśród nocnej ciszy.....

witam

Trochę się przespałem ale atawistyczne fluidy wyciągnęły mnie z łóżka do dalekiego Texasu coby dopingować wyścigowcom w Sam Houston.
Przy okazji postawiłem w STS pierwsze tryple i tak

Ito v Pinkelnig 1 1,62  (miejsca 8/5) - ...upa i kamieni kupa
Bournemouth v Huddersfield 1 1,58  (result 1-1) - dobili mnie na popołudniowych kuponach
United of Manchester v Marine 1,35  (result 5-2)
ako 3,46

Prócz kilku pozycji angielskich o których rano, zastanawiam się nad włoskim Benevento (1,90), nad firmowym remisem AS Melfi i oczywiście nad biathlonem

PiS: Result
Zamiast grać jak co tydzień parę Takanashi, Iraschko to mnie nosi po badziewiu....
A co można zrobić kiedy przy statystykach 68-32% najlepszym zawodnikiem na boisku jest bramkarz Town, Alex Smithies  http://www.examiner.co.uk/sport/football/news/live-bournemouth-v-huddersfield-town-8643693
cdn
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz